The Sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Travestipsy

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hoi!

Ik wil al heel lang de Sims 2 op mijn laptop hebben, maar ik ben de cd's kwijtgeraakt... Kan ik zonder cd's of moet ik ze gewoon kopen?

Laatst bewerkt:
we kunnen je hier niet mee helpen omdat je vraagt naar gekraakte spellen (illegaal dus)

de originele cd weer kopen van de sims 2

the sims 2 kost maar 15 euro

het kraken omzeilen tja, misschien dat je het kan downloaden en dan het echte serie nummer invoeren als je die nog hebt

een beetje kwijtgeraakt.
hoe doe je dat je bent ze kwijt of je bent ze niet kwijt.
maar even voor de duidelijkheid uit de formregels:

Warez:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright

Je bent nu heel dicht bij een ban evenals de be-antwoorders.

Sorry! ik wist niet dat dit verboden was... heb onmiddellijk mijn bericht aangepast, het zal niet meer gebeuren.

oke ik zeg toch niks fout in mijn ogen

als je het serie nummer hebt dan is daar toch voor betaalt dus dan is het toch niet illegaal om een copy te hebben (misschien wel om te downloaden dat zou best kunnen)

ik geef geen links naar warez ik zeg dat we haar niet verder kunnen helpen aan gekraakte software

dus ik vind het een beetje vaag, kan ook niks uit je stukje tekst opmaken dat ik fout zit

Laatst bewerkt:
"Je bent nu heel dicht bij een ban evenals de be-antwoorders"

ook tegen mij

maar goed hij heeft gelijk je mag niet naar warez vragen

ja je hebt gelijk, hij had het ook tegen jou. maar ik wist echt niet dat het niet mocht... sorry!

Als de een er niet naar mag vragen dan mag de ander daar niet op antwoorden.
De be-antwoorder kan ( moet ) dan de meldmisbruik knop gebruiken.
Maar jullie zijn er nu uit.
je weet het standpunt van Helpmij.nl dus deze zet ik op slot.
Voor verdere vragen supermoderator@helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan