the sims 3 wereldavonturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

broekie556

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Berichten
151
ik heb de sims 3 een lange tijd geleden gedownload en gespeeld. ik heb hem gisteren geupdate, the sims 3 wereldavonturen gedownload en geinstalleerd. ik moest ea downloadmanager installeren. dat heb ik ook gedaan. toen drukte ik op spelen toen ging hij laden en in het hoofdmenu loopt hij vast. weet iemand een oplossing.
 
Niet als je niet meer info geeft.

Heeft de uitbreiding hogere eisen dan het basis spel (is vaak het geval met dit spel) en voldoet jou pc daaraan?

Of te wel, welke pc hebt je, merk en type?
 
je kan gedownloade spellen soms niet updaten, dan kan het inderdaad vastlopen
 
mijn computer kan dat makkelijk aan

Dat is absoluut niet voldoende info. Zo kunnen we natuurluij nooit zeker weten of je het spel aan kan.

Wil best helpen, maar dan zal je toch echt mijn vragen even moeten beantwoorden.
 
Minimum CPU
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
PASS

CPU Speed
Minimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
You Have: 3.00 GHz
PASS

RAM
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista/7) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
You Have: 4.0 GB
PASS

OS
Minimum: Windows XP (Service Pack 2) or Windows Vista (Service Pack 1) or Windows 7
You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 64-bit (Build Service Pack 26002)
PASS

Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)
You Have: ATI Radeon Graphics Processor (0x9442)
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 128 MB 2.2 GB
3D Yes Yes
Pixel Shader version 2.0 4.0


Free Disk Space
Minimum: At least 3.5 GB of hard drive space (9.6 GB if installing with The Sims 3) with at least 1 GB additional space for custom content and saved games.
You Have: 186.1 GB
PASS

alsjeblieft
ik heb hem geupdate maar dat maakte niets uit en toen ik the sims 3 wilde spelen laden hij the sims 3 wereld avonturen
 
Je laatste zin snap ik niet. Hoezo je wilde the sims 3 spelen en hij laadde de uitbreiding? Dat is namelijk logisch.

En welke videokaart heb je eigenlijk, want de test geeft wel aan dat je een pass hebt, maar in de uitslag lijkt het net alsof je er geen driver voor hebt geinstalleerd. Is het een onboerd kaart?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan