the sims 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie7

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
mijn zus heeft onlangs the sims 3 gekocht
maar de pc heeft geen pixel shader 2.0
nu dat ik de pc moet upgraden zou ik liever een kaart hebben met minstens pixel shader 3.0 ondersteund
weten jullie een kaart die ideaal is en niet te duur
(komt DirectX 10.1 overeen met pixel shader 2.0?)

768 MB ram
pentenium 4
windows xp pro maar ga direct upgraden naar bèta windows 7
20 GB vrij

Oud, heel oud. Waarschijnlijk niet voor Sims 3 trouwens, maar wel voor de moderne kaarten. Windows 7 raad ik al helemaal af. Je hebt te weinig geheugen daarvoor en de processor is ook de snelste niet. Je zal alleen maar teleurgesteld raken.

Wil je met pc wizard (zie handtekening) eens kijken welke processor je precies hebt en welk moederbord je hebt?
Daarna heb ik nog info over je voeding nodig. Daarvoor moet je de kast openmaken en op het stickertje wat op de voeding zit geplakt kijken. Het merk, hoeveelheid Watt en het belangrijkste: hoeveel Ampere/of Watt op de +12V-lijn. (maak desnoods een foto).

En natuurlijk je budget...

Oud, heel oud. Waarschijnlijk niet voor Sims 3 trouwens, maar wel voor de moderne kaarten. Windows 7 raad ik al helemaal af. Je hebt te weinig geheugen daarvoor en de processor is ook de snelste niet. Je zal alleen maar teleurgesteld raken.

Wil je met pc wizard (zie handtekening) eens kijken welke processor je precies hebt en welk moederbord je hebt?
Daarna heb ik nog info over je voeding nodig. Daarvoor moet je de kast openmaken en op het stickertje wat op de voeding zit geplakt kijken. Het merk, hoeveelheid Watt en het belangrijkste: hoeveel Ampere/of Watt op de +12V-lijn. (maak desnoods een foto).

En natuurlijk je budget...

ok

huh.
Welke info heb je nu?

Je hebt het niet van pc wizard. Ik heb echt de precieze antwoorden nodig.

2 Ghz zal wel Pentium 4 2,0 zijn. Dat is volgens mij nog onder de eisen van sims 3. Dus je hebt echt een probleem als dit zo is.
Intel is alleen het merk. Er zijn Intel-moederborden, maar of jij die hebt?
49-103W zegt me te weinig. Maak maar een foto... Maar wacht hier nog maar even mee. Ik denk namelijk dat upgraden zinloos is.

Sims 3:
2.0 GHz P4 processor or equivalent
Zit je echt precies op. Totaal geen marge.

Je komt tekort, dus er zal geheugen bij moeten

128 MB Video Card with support for Pixel Shader 2.0
The latest version of DirectX 9.0c
Microsoft Windows XP Service Pack 2
At least 6.1 GB of hard drive space with at least 1 GB of additional space for custom content and saved games
Heb je die ruimte?

En wat is je budget?

Ik zou aanraden om hier geen geld meer in te steken.

Even een inbreuk tussendoor

Er van uitgaande dat dit een agp systeem is.
Wat als via marktplaats voor 15 euro een 1650 gezet wordt en voor een paar euro een ram reepje?
sims 3 zal dan speelbaar zijn.Ts tevreden.
Neen geen meer geldwaardes erin steken...

Wat als via marktplaats voor 15 euro een 1650 gezet wordt en voor een paar euro een ram reepje?

maar zowiezo moet ik mijn pc nog eens serieus upgraden
budget 500 euro

Dat is het enige wat kan. Maar de processor is het minimale... Hoe zou het dan speelbaar zijn?

processor voldoet dan aan de minimale eisen idd.
speelbaar zal het zijn in ieder geval.In welke settings tja....die kunnen we wel invullen.;-)

maar ts geeft al een ander budget op dus ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan