the Sims Deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi vraagje ik wil de sims kopen maar als ik the Sims Deluxe koop is dat de versie waar ik het eerste deel niet bij nodig heb??
ik bedoel er mee dat als ik deze versie koop dat hij het wel doet zonder een eerdere versie??
en wat is de nieuwste versie als uitbereiding die daar bij op kan??
ik hoor graag
alvast bedankt groetjes mike

Hoi Mike
Ik heb the Sims deluxe edition en heb geprobeerd om deze te installeren zonder de echte Sims.
Ik kom bij de setup niet verder dan 95% en dan stopt de setup.
Ik ben dus bang dat ik weer naar de bieb moet om de eerste weer even te lenen want ik krijg het niet voormekaar zo

groetjes nanda

Als het goed is heb je met The Sims Deluxe Edition geen andere Sims - cd nodig. The Sims DeLuxe cd bestaat nl uit de 1ste versie van The Sims / Het rijke leven en Sims creator.
Het duurt inderdaard vrij lang voordat de installatie van 95% verder gaat, gewoon geduld hebben.

Hoi Harma
Als ik lang genoeg wacht na die 95% , dan krijg ik een componentoverdrachtsfout.
Volgens mij is dit ong. het moment dat de 2e cd geplaatst moet worden.
Als het wel moet kunnen zoals jij zegt , ben ik bang dat het cdtje door intensief gebruik van de kids beschadigd is geraakt. (er zit nogal eens een krasje op)
iig bedankt voor je reactie.

groetjes nanda

Als je pas bij 95% problemen krijgt is het waarschijnlijk niet het geval dat je the sims cd moet hebben, want die moet gewoon geinstalleerd zijn dacht ik.
En dat je een componentsfout hebt dat zou dan aan deze cd moeten liggen en niet zo zijn dat je the sims 1 erin moet stoppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan