The sims Engels.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo.

Ik heb net The sims(deel1)gehad.Maar nu is die engels.Is er een kans dat er een patch is,dat je hem in het nederlands talig kan afspelen.Alvast bedankt.

Correctie, de Electronic Arts webpagina is nogal een zooi en dus had ik het verkeerd begrepen.

Volgens de Dynabyte shop pagina zijn de originele The Sims, The Sims Deluxe versie en alle uitbreidingen allemaal volledig Nederlandstalig.

Sorry voor de verwarring.

bedakty.

He,bedankt.Nog wat.Weet je(of iemand)ook een cheat dat je veel geld krijgt.Want ik ben er zo snel doorheen.:(

Re: bedakty.

Geplaatst door game-master
He,bedankt.Nog wat.Weet je(of iemand)ook een cheat dat je veel geld krijgt.Want ik ben er zo snel doorheen.:(

Jazeker:

druk ctrl+alt+shift+c om de cheat box te krijgen.

Dan typ je gewoon "klapaucius" (zonder de aanhalingstekens) en dan enter om 1000 piek te krijgen. In de gepatchte versie (1.1) moet je "rosebud" in typen om hetzelfde te bereiken.

Ik heb ook iets gelezen dat je ";!" achter rosebud kan zetten om meer geld te krijgen (1000 piek per ;! )

Dus rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! geeft je 12.000 piek. Ik weet niet of dat werkt en of dat ook geldt voor klapaucious.

Ik heb voor mijn dochter Sims Vacantie uit Maleisie meegebracht die oorspronkelijk ook in Engels was, doch nu gewoon op Nederlands werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan