THE sims, engles en ned.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo dit is misschien een domme vraag....

Maar als ik nou het spel THE SIMS downlaod he in het engels...en ik koop bijvoorbeeld beestenboel in het nederlands wat voor taal word het spel dan... NED of ENG? :cool:

The sims downloaden ? Dat mag natuurlijk niet he...

Maar om terug te komen op de vraag...ik zeg dat je die 'beestenboel' niet eens kan installeren omdat je een legale versie (de gekochte) met een illegale wil kruisen. Dat gaat natuurlijk niet he ;).
En als zou dit niet gebeuren, dan lukt het waarschijnljk nog niet aangezien het taalpakket verschilt.

maar je kan 't altijd testen ... :p

Natuurlijk is niet iedereen een lievertje en heb ik het ook wel eens gedaan, maar op een gegeven moment vraagt hij om de cd's om wat oude files te kopiëren en als je de legale cd's dan niet hebt zal ut erg lastig gaan. Tevens zal hij zeggen dat je de engelse versie van beestenboel moet installeren omdat de voorgaande installatie ook engels is. (tenminste als je twee legale versies hebt en je wilt verschillende talen installeren)

Natuurlijk is niet iedereen een lievertje en heb ik het ook wel eens gedaan, maar op een gegeven moment vraagt hij om de cd's om wat oude files te kopiëren en als je de legale cd's dan niet hebt zal ut erg lastig gaan. Tevens zal hij zeggen dat je de engelse versie van beestenboel moet installeren omdat de voorgaande installatie ook engels is. (tenminste als je twee legale versies hebt en je wilt verschillende talen installeren)

Hi ik heb de Sims 2 zonder een uitbreiding maal nu is het lezen wel in het nederlands,maar het praten is lijkt op chinees of zo.
Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

Het is beter een eigen topic hiervoor te openen in plaats van een oude koe hiervoor uit de sloot te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan