The sims language patch (Hoe moet ik die installeren?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skitty

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Berichten
64
Ik heb the sims 8 in 1 en die is engels. Je kan de taal ook niet veranderen. Ik heb daarom dus een language patch gedownload waar ook nederlands bij zit... Maar hoe installeer ik deze?:confused: Ik wil het spel gewoon in het Nederlands kunnen spelen.
 
Als het bestand is verpakt in een zip of rar bestand moet je dat eerst uitpakken ( bijv. met 7-Zip = gratis ) en dan heb je een bestandje en dat zet je in een bepaalde installatiemap en dan kan je binnen de Sims kiezen welke taal.
 
Als het bestand is verpakt in een zip of rar bestand moet je dat eerst uitpakken ( bijv. met 7-Zip = gratis ) en dan heb je een bestandje en dat zet je in een bepaalde installatiemap en dan kan je binnen de Sims kiezen welke taal.

Bedankt, ik ga het meteen proberen:D
 
Het lukt niet:shocked: Ik heb die patch in de installatiemap gedaan en ik had de sims opgestart maar er gebeurt niets.:(
 
Taal

Dat hebben wij ook gehad,
wij hebben die sims raad gepleegd en die gaven ons een map,
Die moesten we bij de harde schijf en dan program and files,
en dan moes je nog paar openen plakken en die engelse weg halen.
 
Je moet het taalbestandje niet doen in de installatiemap maar dan nog een paar mappen '' verder '', ik zal even kijken welke precies.
 
Dat hebben wij ook gehad,
wij hebben die sims raad gepleegd en die gaven ons een map,
Die moesten we bij de harde schijf en dan program and files,
en dan moes je nog paar openen plakken en die engelse weg halen.

WAT?:confused:
 
map

ze gaven ons een map met bestandjes en die moesten we plakken en die andere weg
 
Ik heb the sims 8 in 1 en die is engels. Je kan de taal ook niet veranderen. Ik heb daarom dus een language patch gedownload waar ook nederlands bij zit... Maar hoe installeer ik deze?:confused: Ik wil het spel gewoon in het Nederlands kunnen spelen.


Waar heb je die language patch gedownload?
 
Welkom Hoofdbij,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag te stellen in die van iemand anders. Daarnaast stamt het topic uit 2007.

Graag je eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan