The Sims op netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjan10

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2001
Hallo,

Ik heb een vraag over The Sims.
Is het mogelijk dat ik The Sims installeer op een netwerk?
Mijn PC, met 433 MHZ en 192 mb geheugen is heel traag en loopt vaak vast. Ik werk met Windows 98.
De PC van het netwerk is de allernieuwste en werkt natuurlijk op XP.
Ik heb afgelopen week de originele spellen van The Sims gekocht, maar zo spelen is niet leuk meer.
Wie kan me helpen?

Groetjes,

Marjan

Hoe bedoel je precies? Wil je multiplayer spelen? Op de oude PC zou het ook moeten werken. Hoeveel mb heeft die videokaart?

Hallo,

Als ik The Sims op het netwerk installeer, kan ik dan gewoon het spel spelen op mijn pc onder windows 98?
Ik wil geen multiplayer spelen.
Het grote probleem is dat de pc steeds vasthangt midden in het spel. Het aantal mb van de videokaart
weet ik niet.

Ik hoop dat ik de vraag nu iets duidelijker hen gesteld.

Groetjes,
Marjan

Hoe bedoel je precies? Wil je multiplayer spelen? Op de oude PC zou het ook moeten werken. Hoeveel mb heeft die videokaart

Uhm, als je tijdens de installatie een locatie moet aangeven waar het geinstalleerd moet worden, is er dan geen optie "via netwerk"? Zo nee, moet je ff die locatie zoeken van mijn netwerklocaties en vanaf daar moet het hopelijk wel lukken..

Maar ik denk niet dat dat uitmaakt. Of je het spel nou van cd of via netwerk installeert. Om te kijken of het aan je videokaart ligt moet ik toch weten hoeveel mb die heeft. Dit kun je bekijken met everest. Dus je krijgt geen foutmelding? En je kunt voor de zekerheid ook de nieuwste drivers installeren en de nieuwste DirectX.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan