The Sims Opslaan probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

psnyders

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
ik heb een groot probleem met de sims.

telkens als ik het spel afsluit nadat ik huizen heb gebouwd en het spel heb opgeslagen en een dag later wil ik weer verder spelen zijn al mijn huizen verdwenen.

het lijkt net alsof het spel de dingen die ik bouw niet opslaat of onthoudt maar telkens als ik stop met spelen sla ik het wel op maar het heeft geen nut.
de volgende keer is het weer weg.

het maakt niet uit of je met orgineel of kopie speelt , hij slaat het gewoon niet op.

wat is er aan de hand!!!!!

ik zal het je verklappen. De ontwikkelaars van The Sims zijn zo slim geweest iets in te bouwen dat herkent of jij een kopie gebruikt en dan je spel vernaggelt (en terecht als je het mij vraagt, moet je maar niet kopieren :D ). Of je daarna het origineel gaat gebruiken of niet doet er niet meer toe, jouw spel is verziekt. Enige oplossing, deinstallen en weer opnieuw proberen met het origineel. Succes :thumb:

The sims

Hoi,

Ik snap wel wat je bedoelt maar ook dat is niet aan de orde.
Ook met een originele cd wordt er volgens de Sims wel opgeslagen maar als je de volgende dag kijkt is alles gewoon weg.
Ik denk dat het ligt aan Windows 2000 Pro die wij hebben.???

Grz,...........:evil:

lijkt me sterk dat het aan Win 2K licht. Het spel slaat namelijk zelf z'n zaken op in bestanden en het lijkt me sterk dat windows die bestanden wist of verwisselt met oude bestanden (maarja niets is onmogelijk met windows)

the sims

Precies zoals je het zegt.

De bestanden worden opgeslagen en die kun je ook terugvinden maar dan zijn het TEMP files en die pleurt tie gewoon weg.
Je kan ook niet aangeven bij Sims in welke map je de bestanden wilt zetten in het spel.

Ik begrijp er eigenlijk gewoon niets meer van.

Very strange!!:mad: :mad:

Dit gaat allemaal over Sims 2 toch? Bij mij wordt het gewoon opgeslagen in de Sims 2 map, niks in TEMP hoor...

Probeer toch maar eens de boel te deinstallen en dan opnieuw erop te zetten (alles met de legale discs)

Nee , het gaat om de Sims 1

maar ik ga het met de orginele versie proberen , kijken of het doet.

Oke, the Sims 1 ligt het allemaal wat gemakkelijker. Dat zat nog niet zo dicht gestopt aan alle kanten. Toch lijkt het me sterk dat de fout door Win 2K komt, ik had ook op 2K the sims staan en dat werkte

Ok man bedankt in ieder geval.

Ik ga gewoon verder met proberen toch?

:cool:

the sims

Nou heb het nogmaals geprobeerd met de originele CD's.
Installeren en spelen gaat prima maar na een uurtje is alle data weg.

Ik weet het nu echt niet meer.

Wie OH wie helpt!!

:evil:

Opslaan onder XP

Ik heb een soortgelijk probleem met TheSims DeLuxe Edition onder XP . Het spel wordt bij beëindiging alleen bewaard als je onder XP administrator-rechten hebt. Die heeft mijn vader en ik krijg ze niet. Ik heb de rechten van een gewone gebruiker met als gevolg dat ik elke keer helemaal opnieuw kan beginnen. :evil:

the sims

Nog steeds werkt de sims niet .
Ja even en dan na een uurtje is alle data gewoon weg.

Systeem is W2K

Zeg het maar.

:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan