the sims werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

blahblah

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
Yo ik heb the sims deel 1 orgineel en die wil ik installeren, maar dan krijg ik dit zodra ik op installeren druk krijg ik dit.

Alvast bedankt.
Robin

sims.GIF

ik heb windows xp pro en hij heeft het gedaan en de error is.

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluien om de toepassing af te sluiten.

Ik heb hem op 32 bits staan dus.

Robin

heb je iets veranderd iets geinstaleerd of zo in de tijd dat hij werkte en toe dat hij niet meer werkte???

Dit geeft bijna altijd de oplossing:

Ga in de verkenner naar de map c:\windows . Zoek het bestand autoexec.nt op. Klik rechts op dat bestand en kies de optie kopieren.

Daarna ga je naar de map c:\windows\system32. Daar klik je (in het rechtervenster) weer met de rechtermuisknop (1x) en je kiest de optie "plakken" Dan staat het bestand op de juiste plek. Daarna klik je nog 1x rechts op het bestand en kies je de optie "eigenschappen" . Zorg dat er hier alleen een vinkje staat bij "alleen lezen"

NB
Als je het bestand niet kunt vinden, even in Mapopties aanvinken dat verborgen bestanden moeten worden weergegeven. Wel daarna weer uitvinken, want ze zijn niet voor niets "verborgen"

Mocht dit niet helpen kan je hier meer mogelijke oplossingen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan