thema phpnuke

Status
Niet open voor verdere reacties.

spartametje

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Hallo, ik heb een vraagje over phpnuke. Nu heb ik een thema gedownload van phpsupport.nl, maar het thema wil niet geladen worden. Ik krijg nu als ik mijn pagina open het volgende:

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem als hier kortgeleden is gesteld, namelijk het volgende:

Warning: head(themes/NukeNature/theme.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/apache2/htdocs/phpnuke/html/header.php on line 31

Warning: head(): Failed opening 'themes/NukeNature/theme.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /usr/local/apache2/htdocs/phpnuke/html/header.php on line 31

Fatal error: Call to undefined function: themeheader() in /usr/local/apache2/htdocs/phpnuke/html/header.php on line 47

De oplossing is natuurlijk om een standaard theme te laden, echter, ik kom niet meer op mijn admin.php pagina.....

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Sorry voor de late reactie, maar waarschijnlijk wist niemand het of ben je over het hoofd gezien.

het lijkt erop dat je ff in de mysql tabellen moet gaan rommelen om daar het ID van een wel goedwerkende theme in te vullen. Vraag is alleen waar die opgeslagen staat. Ik heb hier zo geen PHPNuke opstaan, wel postnuke en mambo :S.

Allereerst moet ik weten óf je bij de tabellen kunt komen (of je dit weet) en of je ook zoiets als PHPMyAdmin erop hebt staan (een MySQL database manager) zodat je er ook echt bij kunt.

Ik hoor het wel.

Bedankt voor de reactie

Bedankt voor je antwoord, maar ik heb de oplossing al gevonden. Ik heb gewoon de naam van een ander thema veranderd in het thema waar phpnuke naar zocht en toen was het opgelost. Ik dacht dat ik de vraag ook al op opgelost had gezet, maar blijkbaar was ik dat vergeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan