Thema's doen het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Goedendag maar weer,

M'n computer was gecrasht en k'heb 'm nu weer terug (meer dan 2000 virussen - en ik maar denken dat ik geen virusscanner nodig had:o), maar dat terzijde.
Ik heb nu weer mijn gouwe ouwe MSStyles maar weer gedownload en runde dat met plezier. Tot zo ongeveer gisteren, deden die MSStyles het opeens niet meer. Ik krijg gewoon Windows-klassiek thema als ik bv. SevenVG(een aanrader als je nog een goed 7-thema zoekt) en dat is knap irritant. Gelukkig heb ik een Styler die bij het eerder genoemde thema kwam waarmee ik toch nog skins kan draaien, zodat ik me niet dood erger aan het Klassiek-thema. Maar dat hoort natuurlijk niet zo te werken: windows moet het goed doen.

Iemand een idee? O ja, hij zei zonet ook dat Generic Host Processor (ofzoiets:confused:)
is afgesloten. Is er een verband?

Alvast bedankt,

SuperFries0123

Volgens mij is het gebruik van extra thema's standaard niet mogelijk. Pas als je software installeerd die dit vrijgeeft kun je andere thema's gebruiken, dit is dan ook altijd betaalde software. Er is een andere optie om dit mogelijk te maken maar daar is dit forum niet geschikt voor.

Je hebt gelijk MAAR er is een bepaalde patch genaamd UXThemePatcher die, als je hem installeert, dat soort extra thema's WEL toelaat. En ik heb de eerdergenoemde patch allang geinstalleerd. Maar zelfs al zou ik dat niet gedaan hebben, dan staan de thema's wel bij Instellingen>Vormgeving, alleen als je ze dan toepast krijg je windows-klassiek thema. Nu staan de thema's er zelfs niet meer bij. Toch bedankt voor je tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan