Theme Park Inc start niet help

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
1.122
Goededag,


ik heb zojuist Theme Park Inc Geinstalleert op de pc van mijn ouders.Omdat mijn laptop buiten gebruik is vanwege een kapotte oplader sinds vanmiddag. Maar Theme park inc installeert wel maar start niet op
 
Dan zal je toch met meer info moeten gaan komen, want met dit verhaal kunnen we niets.

Dus, info over de pc zou handig zijn. Merk en type of een hardware overzicht met pc wizard.

Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke exact?
 
Dan zal je toch met meer info moeten gaan komen, want met dit verhaal kunnen we niets.

Dus, info over de pc zou handig zijn. Merk en type of een hardware overzicht met pc wizard.

Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke exact?

ik krijg geen fout melding
grafische kaart naam ATI Radeon Xpress 1250
RAM-geheugen 256,00 MB (268.435.456 bytes) (van de grafische kaart )
Geïnstalleerd fysiek geheugen (RAM) 2,00 GB
Totaal fysiek geheugen 1,75 GB

Zelfs als ik taakbeheer starten aan klik start hij dat niet internet sites opent dan niet

1 keer lukte het wel

Naam van besturingssysteem Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
Versie 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001
Systeemfabrikant PACKARD BELL BV
Systeemmodel IMEDIA J9250 AIO
Systeemtype Op x86 gebaseerde pc
Processor Intel(R) Core(TM)2 CPU 4400 @ 2.00GHz, 2000 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s)

Ik snap er niks van Grand Theft Auto San Andreas start wel
 
Probeer het spel eens in de conmaptibiliteits modus uit te voeren, als ik mij niet vergis is dit al een vrij oude game.
 
Probeer het spel eens in de conmaptibiliteits modus uit te voeren, als ik mij niet vergis is dit al een vrij oude game.

Ik weet het probleem ik moet gewoom 3 á 5 minuten wachten voordat het spel zich opstart en kwa snelheid in het spel zit ik wel goed gaat zeer snel in beeldovergang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan