themes ops nokia N73 zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

roswitha1987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2007
Ik probeer nu al een aantal dagen om nieuwe themes op mijn telefoon de nokia N73 te zetten. Maar het lukt niet.
Heb er een goede site voor gevonden. En heb van veel mensen gelezen dat het heel makkelijk is. maar ze zetten er nooit bij hoe ze het doen.
Ik kan de theme opslaan op mijn computer. Dat is geen probleem. Dan zend ik hem met bleutooth naar mijn mobiel. ook dat gaat goed. Maar dan wil ik hem instaleren en dan geeft hij de melding gebruikersfout...(en nog wat) Sommige mensen zeggen dat je dan de datum een jaar terug moet zetten. Ook dit werkt niet.

Voor ik een theme op mijn tel wil zetten staat er dit boven aan die site:

BELANGRIJK: Voordat je gaat downloaden, zorg er aub voor dat tijd en datum in je telefoon correct zijn ingesteld. Op je telefoon ga naar "App. beheer" , druk "Opties", druk "Instellingen", zorg ervoor dat "Software installatie" is ingesteld op "Alle", en "Online certif. controleren" is ingesteld op "Uit".

Maar dat kan ik dus nergens vinden. Als ik naar App.beh. ga in mijn telefoon en dan opties staat er nergens instellingen.
Wel kan ik een servernaam, server ID, wachtwoord enz invullen.
Maar wat ik daar dan zou moeten invullen weet ik niet.
Kan er ook niks over vinden in het boekje van de telefoon.

Hoop dat iemand me wil helpen.
Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes Roswitha

p.s sorry voor het lange verhaal maar wilde het zo precies mogelijk uitleggen. Zodat ik misschien goed geholpen kan worden.

Kijk ff op onderstaande site. Legio themes voor je N73.
Zoek een leuke uit, klik hem aan voor een voorbeeld. Klik vervolgens op downloaden en geef een locatie aan op je pc. Sla hem daar op. Sluit je N73 aan op je pc met je data kabel óf meldt je N73 aan via bluetooth. Nu kun je zo het door jouw gedownloadde theme naar je N73 kopieeren.
Ga vervolgens op je N73 naar INSTELLNGEN en kies voor THEMES, hier vindt je je theme die je er net naartoe hebt gekopieerd. Kies dit theme en klaar is Roswitha1987 ;)

http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/1/

Succes,

Promaster

Download ook pc suite.. dat is erg handig. Die instaleert telefoonprogramma's automatisch.

Om pc suite te downloaden moet je gewoon zoeken bij google !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan