Themes voor ps2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo alemaal bestaan er themes voor de ps2 netzoals ze bij de psp hebben???
En hoe zet je die dan op de ps2 hopelijk weet iemand het zou wel vet zijn ik heb zelf wel gezocht maar kon niks vinden helaas

Alvast Bedankt:thumb:

Hallo,

Ik denk dat dat niet mogelijk is op de ps2 omdat de ps2 geen harde schijf heeft. De playstation heeft dus niets om het andere thema op te installeren. De psp is qua thema volgens mij (zo eens snel gezien bij een maat) hetzelfde als een ps3. Mischien kan je daar wel andere thema's installeren maar zover mijn weten de ps2 niet.

Mvg phantom~!

dat is erg jammer :( en je kan niet op een usb stick ofzo doen? want je hebt 2 usb plugins bij de ps2? mischien kan dat anders houd het op :thumb:

p.s mooi toetsenbord heb je logitech g15 :)

Laatst bewerkt:
jammer nou dan houd het op :(
en is er geen mogelijkheid om een harde schijfje erin te pleuren zoals bij ps3?

Je kan wel een hardeschijf gebruiken, maar of je ook themes hebt betwijfel ik. Heb je een dikke PS2, dan kan er een schijf in. Je moet dan een netwerkadapter hebben. Hier zit een hardeschijf aansluting op. Je hebt dan wel software nodig zoals bijvoorbeeld HDloader of HDadvance.

Heb je een slimline PS2, dan kun je een externe hardeschijf via USB gebruiken. Ook hiervoor heb je software nodig, zoals USBextreme of HDadvance.
Info over de software:
http://www.hdadvance.com/

PS de logitecht G15 is een top toetsenbord. :thumb:

dat is erg jammer :( en je kan niet op een usb stick ofzo doen? want je hebt 2 usb plugins bij de ps2? mischien kan dat anders houd het op :thumb:

p.s mooi toetsenbord heb je logitech g15 :)

dankjewel.. ;)

Als het je een hd hebt aangesloten op je ps2 hoor ik het graag! ga ik dan ook een keertje proberen!!!

Ok trouwens ik heb de logitech g15 net besteld bij azerty waar ik me videokaart ook van heb:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan