themes

• Onderwerp starter Onderwerp starter luden
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Ik heb windows xp home en zou graag wat sleutelen aan het uiterlijk. Een beetje zoals je vroeger bij windows 98 themes kon veranderen. Nu zijn de mogelijkheden eerder beperkt in windows zelf. Toch heb ik er wat schrik van omdat ik nogal veel onheilspellende berichten lees over crashes van pc's,... bij het gebruiken van al die speciale progs die er voor bestaan. Is er een manier om op een veilige manier te sleutelen aan het saaie uitzicht van mijn xp?
Thanks!

Windowblinds kun je een tijdlang proberen, is een trialversie dus, en daarna moet je inderdaad betalen als je ´t wilt blijven gebruiken. Ik heb het wel gekocht (als onderdeel van Stardock Central, waarin nog een hoop andere zaken zitten), omdat Windowblinds (bij mij althans) het meest stabiele progje is op dit gebied. Met StyleXP heb ik helaas andere ervaringen....maar goed...andere mensen zweren hier weer bij. Zal bij elke configuratie weer anders zijn, net als met virusscanners, bij de één draait Norton als een trein, terwijl het bij de ander niet vooruit te branden is, en waar McAfee weer alles is.

Geplaatst door ikself
omdat Windowblinds (bij mij althans) het meest stabiele progje is op dit gebied. Met StyleXP heb ik helaas andere ervaringen....
Bij mij is het precies andersom. :)

mercikes voor de antwoorden maar eigenlijk zoek ik een freeware-methode en de 2 waarover hier sprake is zijn alle2 te betalen dus... iemand een alternatief?

Echte GOEDE gratis programma's zijn er weinig...

En als ze er al zijn bevaten ze vaak spyware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan