Themp probleem laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfan100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2011
Hallo! Ik heb ook een temperatuur probleem! Mijn processor wordt dan wel geen 80 C maar 70. Maar ik maak mij zorgen over zijn werktemperatuur, rond de 61 graden, dat wordt hij al als mijn laptop zo'n 5 minuten draait. Ik heb een Emachines E525 Laptop met een intel Celeron (2GHZ) en ik wil mijn ventilator softwarematisch sneller laten draaien alleen geen enkel programma ziet een ventilator! Ik wil hem gaan overklokken. Maar ik ben maar 11 en ik kan 1: Geen ventilator betalen en 2: Ik kan hem niet zelf plaatsen.

Trouwens, ik kan je vertellen dat een processor van 60 c niet meer dan onwenselijk is, want vanag deze temp kan het gevaarlijk worden!

laptops worden sowieso heter dan desktops aangezien de behuizing veel compacter is en de airflow hierdoor stukken minder is....
het overklokken van een laptop raad ik je ook ten zeerste af !, wel grappig btw dat je reageert op een topic van ruim 8 jaar oud :D

@Windowsfan100:Welkom op Helpmij...

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven.Je had hem in een topic geplaatst uit 2003.Meeliften in een topic is niet wenselijk(lees niet toegestaan)

Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan