thermal paste verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Hallo allemaal

binnen nu en morgen krijg ik mijn nieuwe all in one watercooling set binnen.
en nou schiet me net in eens binnen dat ik verder niet iets heb om de thermal paste die er nu op zit er af te halen.

dus mijn vraag is:
Is het ook mogelijk met nagellakremover?
of heeft iemand anders een beter idee?

Nagellakremover zou mogelijk kunnen werken, maar ik gebruik altijd pure alcohol (flesje van ong. € 3 euro, 95%+ alcohol) van Kruidvat.

Tijs.

Ik zou de alcohol gebruiken, nagellakremover is een stuk agressiever.

Groeten Marcel

En vergeet ook niet dat nagellakremover wat additieven heeft die je niet daar tussen wil hebben. Een beetje schoonmaakalcohol of beter nog 96% alcohol zou hier de voorkeur hebben. Zoals gezegd: elke drogisterij verkoopt dat wel voor een paar euro ;)

Ik gebruik altijd gewoon een stuk keukenpapier. Dus geen vloeistoffen verder.

@edmoor: Gebruik ik ook, maar wel in combinatie met pure alcohol. Per slot wil je geen resten overlaten en soms is de huidige aanwezige geleidende pasta verhard.

Tijs.

Uiteraard. Maar zelf heb ik er nog nooit enige vloeistof bij gebruikt en dat heeft nooit problemen opgeleverd, alleen maar het gewenste resultaat :)

oke dan ga ik daar voor kijken dan
dank jullie!

Ik gebruik altijd gewoon een stuk keukenpapier. Dus geen vloeistoffen verder.

umm de heatsink zit er al op sinds dat die i7 4770k uit is en toen ik de stock cooler van mijn cpu op mijn gpu wilde zetten toen kreeg ik het er niet af met een wcpapier omdat het helemaal uitgedroogd was, dus toen gebruikt ik mijn nagel :o

Goed je handen wassen nadien dan, dat koelpastaspul is eigenlijk altijd behoorlijk giftig ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan