ThightVNC: ervaringen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb nu al weken een probleem om bij sommige mensen hulp op afstand te geven via MSN/Windows messenger. Bij de meesten, eigenlijk allemaal, op 1 na, kom ik er niet in omdat er iets is met de host...die ene is net als ik een Chello klant....

Nu wil ik een ander proggie gebruiken en stuitte op ThightVNC...maar man oh man, om dat zomaar als toch nog leek op DAT gebied het te kunnen gebruiken...en ook hier weer, is mijn engels best ok, maar die handleidingen, ik kom daar niet uit.

Wat moet IK nu installeren en of gebruiken...en wat moet mijn "client" nu installeren zodat ik bij hun in die computer kan.....

Is er iemand die daar ervaring in heeft? Crash, misschien??????

groet,

:thumb:

Mumzel...uit die handleiding lijkt het wel heeeeel erg simpel.....mmm, uitproberen!

Die beyond remote ken ik niet :) Ik gebruik zelf pc anywhere en dat is ook dood simpel, dus die tightvnc verwacht ik ook niet zo moeilijk te zijn :) succes :thumb:

Voorlopig kom ik met Thight NVC niet in de comp van mijn "slachtoffer" hulp...

Probeer nu die Beyond Remote server maar dat wil vooralsnog niet werken...

En die van Symantec moet je betalen...

Ik had nog een verdwaalde CD met alles van Symantec....stond ie ook bij...Free!

Thanks, die ga ik is uitpluizen.

Mumzel...ik heb dus ook Symantec eropstaan...is in het nederlands...nu probeer ik snel verbinding te maken...tik de ip's in van 2 bekenden (die het alletwee ook weten dat ik het probeer bij ze) maar krijg geen verbinding....wat doe ik fout...of wat moeten zij doen?

Zitten de andere pc's achter een router of hebben ze een firewall?

Moet ik ook iets doen in mijn firewall en router...moet ik, om bij iemand anders erop te kunnen mijn router forwarden?

Vooralsnog werkt het niet, zal wel weer een paar vloeken en zucht moeten geven...

Zet de juiste poorten open die pc anywhere gebruikt, en stel eventueel in de router in welk ip-adres of username naar binnen mag.
PCanywhere gebruikt port 5631 en 5632 TCP

Ja, dat klopt, beide kennissen maar ik zelf dus ook werken met routers en firewalls
Dus die zullen moeten forwarden......en poort open moeten zetten in Firewall???

Mumzel...moet IK die poorten openzetten???? In Router, dus forwarden?? of moeten ZIJ dat doen??

Ik gebruik trouwens een XP firewall en de blokkering is opgeheven!!!

Als ik het dus goed begrijp...moeten die mensen, die nog minder verstand van computers hebben dan ik, diverse handelingen uitvoeren in hun computer, firewall en router???

Mmm, dat werkt dus niet, lukt nooit...

Jammer.

Ik weet het niet hoor, mijn moeder was toen 80 en ik heb haar via de telefoon er 'gewoon' door heen kunnen praten ;)

Maar als jij er geen vertrouwen in hebt, is het inderdaad jammer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan