Thomson aansluiten op Acer Aspire One

Status
Niet open voor verdere reacties.

Da Luz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Nou, ben hier voor het eerst omdat ik met een dringende vraag zit; en ik zie niet eens waar ik gewoon nieuw kan beginnen dus probeer ik het maar
via: reageer op discussie!
Ik heb vandaag mijn Acer Aspire One A 150 binnen gekregen..helemaal blij,,totdat ik hem uitpakte: shoot, WAAR is de plek om mijn Thomson Speedtouch 110 te plaatsen?
...even dom voor me uit zitten staren en toen naar internet geraced.
Helpdesk van HetNet gemaild....wachtend op antwoord nu.
Kwam even later op een forum, en via een link daar op website van Thomson.
En toen ging bij mij het licht uit, haha, want ik surf en mail alleen maar, dus het zweet breekt me uit als ik al die technische verhalen zie over HOE je weet ik het wat niet allemaal kun omzetten enz..
De Acer draait op Linpus Linux Light.
In handleiding staat dat ik de schakelaar voor draadloos netwerk moet inschakelen.
Dan in systeemvak kiezen voor het draadloos toeganspunt waarmee ik verbinding wil maken.
maar kom her en der bij mensen tegen dat ze dan dat niet kunnen vinden!
Want als ik nl deze laptop activeer en dan blijkt dat ik niet via die speedtouch kan werken, dan kan ik de laptop ook niet meer terugsturen en ben ik mijn geld kwijt.
[hoop dat iemand dit verhaal nog snapt]
IS ER IEMAND ONDER JULLIE DIE OOK DE ACER ASPIRE ONE HEEFT?
alvast bedankt voor eventuele reactie van iemand van jullie,
grtz Da Luz:confused:

toetsen werken verkeerd

Ola,
Heb mijn Acer Aspire One met Linpus Linux Light aan het werk gekregen!
Nu heb ik 1 klein probleempje: Als ik schift + de 2 intik krijgt ik geen @,
maar " teken!
Ben al de hele ochtend aan het uitpluizen hoe ik dit kan herstellen: op de laptop zelf en op internet.
Ik ben geen ervaren computergebruiker; ik surf en mail enzo alleen.
Kan iemand me uitleggen hoe ik die toetsen weer normaal werkend krijg?
[ bij meerdere toetsen geeft ie een verkeerd teken aan. Bij mijn oude laptop gebeurde dat ook weleen, waarschijnlijk ergens een toest aangeraakt en weet dus niet welke. Maar als ik de oude laptop dan opnieuw opstartte, dan deed het het gewoon weer. Nu op de nieuwe dus niet].
Alvast bedankt voor een antwoord, Da Luz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan