thomson speedtouch 121g werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

cedje

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
63
ik heb de drivers geinstalleerd van thomson speedtouch 121g. internet is aangesloten en dat geeft hij ook aan maar als ik dan eenmal internet start dan komt er een blauw scherm en schakelt ie uit. even later start ie weer op en als ik internet start gebeurt het opnieuw.

ik denk dat de software van thomson vloekt met andere software. kan iemand mij helpen?
 
Zelfde probleem met een pc, BT4501G.SYS geeft een blauw scherm.
Dat bestand is de driver voor de 121g.

Dus ik probeer een andere driver. :)
 
ik heb de drivers geinstalleerd van thomson speedtouch 121g. internet is aangesloten en dat geeft hij ook aan maar als ik dan eenmal internet start dan komt er een blauw scherm en schakelt ie uit. even later start ie weer op en als ik internet start gebeurt het opnieuw.

ik denk dat de software van thomson vloekt met andere software. kan iemand mij helpen?


Cedje,

is jouw probleem al opgelost?

ik zit nu met hetzelfde probleem. Als ik de usb kabel in mijn computer doet dan vliegt hij op blauw scherm etc.

Kun jij mij helpen?

Alvast bedankt
 
Ik heb naar speedtouch zelf gebeld en die zeggen dat er geen update op de software is gemaakt. Omdat het een heel oud ding is. voor een tientje heb ik er ondertussen een in media markt gekocht, hij doet het nog steeds goed. Maar er valt niks aan ons probleem te doen jammer :confused:
 
Inderdaad... niets anders aan te doen dan weggooien.... Google maar op : "speedtouch 121g bluescreen" en je ziet dat de halve wereld deze problemen heeft....
Gebruik een ander merk wifi usb key of (in geval van een desktop) bouw een PCI kaartje in (werkt beter dan usb)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan