Thomson TG122n drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hallo allemaal, ik heb een Thomson TG122n usb adapter maar mis de drivers. Op het internet kan ik niets vinden, wie kan me helpen.
Groet Johnn

dan moet je naar apperaat beheer gaan daar rechtermuisknop op het gele vraagteken doen dan detail dan staat er daar als het goed is een code die moet je even hier neer zette.

Ik heb even gekeken en heb dit gevonden. RTL8192S WLAN Adapter. Kun je daar iets mee?

Als ik met de rechtermuisknop klik en op eigenschappen klik krijg ik deze melding De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)
Ik heb geprobeerd de stuurprogramma's bij te werken, maar krijg dan de melding dat deze niet gevonden kunnen worden. Verder wordt geadviseerd als je weet van welke fabrikant het apparaat is daar het stuurprogramma te verkrijgen.
Het is dus een Thomson TG122n maar ik kan op de site van Thomson niets vinden. Misschien weet jij raad.

Ik heb deze adapter van UPC gekregen hij zou het moeten doen met de Thomson modem. Er is geen c.d. bijgeleverd. Ik heb nogal wat problemen gehad met dit modem en heb nu een Cisco die het beter doet. Ik heb nu een kaart in de p.c. zodat ik kan internetten maar wil dus met de adapter aan de gang. Ik heb een 60Mbit abonnement maar haal maar 19 Mbit. Op een andere p.c. hier in huis haal ik wel een hoge snelheid met usb adapter.

Ik heb een programmaatje gevonden op nzb index en de driver kunnen vinden. Bedankt voor je reactie, groet Johnn.

hoi

ik heb ook de zelfde wireless stick en dit driver moet lukken want ik gebruik ook dezelfde driver voor

Welke moet ik dan hebben?

• RTL8191SU
  • RTL8191SE-VA2
  • RTL8192SE
  • RTL8188SU
  • RTL8192SU

??

Laatst bewerkt:
hoi

RTL8192SU als je die driver download end installeren word jou probleem opgelost

wie kan mij verder helpen bij mij hetzelfde probleem er staat code 28 bij vermeld.
verder kan ik met bovenstaande gegevens niks.

@Hanneke2: Welkom op Helpmij.:thumb:

Gaarne een eigen vraag maken. Meeliften/inbreken is niet toegestaan en dit topic is ook al weer wat oud. Daarbij... hoeft jouw probleem niet gelijk te zijn aan dit probleem.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan