thorconnwnd

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcbee

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
5
thorconnwnd bij outlook met mcafee

Ik heb een vervelend probleempje,
ik gebruik windows xp sp3, alle updates aanwezig
outlook 2007 updates tot vandaag
mcafee 9.0 (build 9.0.286), voor 3 pc's met netwerkmanager etc. etc., updates tot vandaag

Mijn windows firewall staat uit, ik gebruik de Mcafee firewall ook niet omdat er door Tele2 al een voor het modem zit.

Maarrrr....ik kan geen mails ontvangen en verzenden en krijg regelmatig de melding
ThorConnWnd als ik Outlook wil afsluiten

Zodra ik alles van Mcafee deinstalleer kan ik weer verzenden.:confused:
Ik heb uitgevonden dat het in de virusscan en spamfighter zit, door alles in combinaties te deinstalleren en uit te proberen.

Heb ook al met de cleaner van Mcafee op eventuele oude restantjes van oudere versies gescand, nix
Wel geeft de cleaner zo nu en dan aan dat er het programma al loopt dus niet verder kan cleanen maar vervolgens is toch alles na reboot eraf.

Na afsluiting van Outlook met die melding kan ik ook Outlook niet altijd meer gewoon opstarten, er komt de vraag of ik dit wil doen in de veilige modus. Als ik dat niet doe lukt opstarten meestal wel.

Ik heb de uitgaande poort al een keer veranderd van 25 naar 125, hielp nix
er zijn geen conflicterende programma's te zien en virtual technician geeft geen problemen.

Wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?
 
Laatst bewerkt:
Voeg poort 25 en 125 eens toe aan je mcafee firewall om uit te sluiten. Ook die voor je SMTP. Dus SMTP en POP3 poort toevoegen.

Je kan ook proberen om uit te sluiten of het aan de installatie heeft gelegen. Exporteer je gegevens. Deinstalleer alleen Office 2007 Outlook. Dan installeer je hem weer en importeer je je bestanden terug. Kijk nu eens of ie werkt?
 
Laatst bewerkt:
Maar eh... TS zegt dit:

Mijn windows firewall staat uit, ik gebruik de Mcafee firewall ook niet omdat er door Tele2 al een voor het modem zit.
 
thorconnwnd bij afsluiten en niet meer mails ontvangen/zenden

Mr. Music, ik heb je advies doorgelezen alleen kom er niet uit of het nu voor mij van toepassing is. In de link wordt over outlook express gesproken terwijl ik outlook gebruik en de updates zijn voor sp2 terwijl ik 3 heb. Ik kom de file beginnend met Q ook niet tegen.

Zou je me kunnen zeggen wat ik in mijn geval volgens jou het beste zou kunnen doen? txs voor je moeite.
 
probleem niet op te lossen Windows live OneCare geinstalleerd

Mij bleek duidelijk dat de oorzaak Mcafee virusscan etc etc was.
Helpdesk Mcafee was niet op de hoogte ondanks dat er genoeg te vinden is op internet.
Het zou liggen aan mijn xp sp3 versie. Maar het probleem was er ook bij sp2 bij mij en andere gebruikers.
omdat dit probleem niet op te lossen bleek heb ik mijn mcafee virusscan etc verwijderd (wat nog een hele klus was zelfs met hun cleaner) en heb mijn abonnementgeld teruggekregen. :thumb:

Nu virus,spam,firewall etc van Windows live OneCare geinstalleerd. Alle problemen opgelost, scheelt enorm in snelheid en ergernis en alles doet 't weer prima. Programma's, online banking, outlook (beide versies) etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan