thorconnwnd bij outlook met mcafee
Ik heb een vervelend probleempje,
ik gebruik windows xp sp3, alle updates aanwezig
outlook 2007 updates tot vandaag
mcafee 9.0 (build 9.0.286), voor 3 pc's met netwerkmanager etc. etc., updates tot vandaag
Mijn windows firewall staat uit, ik gebruik de Mcafee firewall ook niet omdat er door Tele2 al een voor het modem zit.
Maarrrr....ik kan geen mails ontvangen en verzenden en krijg regelmatig de melding
ThorConnWnd als ik Outlook wil afsluiten
Zodra ik alles van Mcafee deinstalleer kan ik weer verzenden.
Ik heb uitgevonden dat het in de virusscan en spamfighter zit, door alles in combinaties te deinstalleren en uit te proberen.
Heb ook al met de cleaner van Mcafee op eventuele oude restantjes van oudere versies gescand, nix
Wel geeft de cleaner zo nu en dan aan dat er het programma al loopt dus niet verder kan cleanen maar vervolgens is toch alles na reboot eraf.
Na afsluiting van Outlook met die melding kan ik ook Outlook niet altijd meer gewoon opstarten, er komt de vraag of ik dit wil doen in de veilige modus. Als ik dat niet doe lukt opstarten meestal wel.
Ik heb de uitgaande poort al een keer veranderd van 25 naar 125, hielp nix
er zijn geen conflicterende programma's te zien en virtual technician geeft geen problemen.
Wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?
Ik heb een vervelend probleempje,
ik gebruik windows xp sp3, alle updates aanwezig
outlook 2007 updates tot vandaag
mcafee 9.0 (build 9.0.286), voor 3 pc's met netwerkmanager etc. etc., updates tot vandaag
Mijn windows firewall staat uit, ik gebruik de Mcafee firewall ook niet omdat er door Tele2 al een voor het modem zit.
Maarrrr....ik kan geen mails ontvangen en verzenden en krijg regelmatig de melding
ThorConnWnd als ik Outlook wil afsluiten
Zodra ik alles van Mcafee deinstalleer kan ik weer verzenden.

Ik heb uitgevonden dat het in de virusscan en spamfighter zit, door alles in combinaties te deinstalleren en uit te proberen.
Heb ook al met de cleaner van Mcafee op eventuele oude restantjes van oudere versies gescand, nix
Wel geeft de cleaner zo nu en dan aan dat er het programma al loopt dus niet verder kan cleanen maar vervolgens is toch alles na reboot eraf.
Na afsluiting van Outlook met die melding kan ik ook Outlook niet altijd meer gewoon opstarten, er komt de vraag of ik dit wil doen in de veilige modus. Als ik dat niet doe lukt opstarten meestal wel.
Ik heb de uitgaande poort al een keer veranderd van 25 naar 125, hielp nix
er zijn geen conflicterende programma's te zien en virtual technician geeft geen problemen.
Wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?
Laatst bewerkt: