Thrustmaster Rally Pro Gt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpbobbie

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
onlangs heb ik een Thrustmaster Rally Pro Gt gekogt. dit is een stuur met 3 pedalen, waaronder een koppeling. het is een vrij nieuw stuur, dus ik vroeg me af bij welk spel die het beste werkt? want ik heb al wat oudere spellen geprobeerd maar daar werkt de koppeling niet bij

dus bij welk(e) spel(len) werkt dit stuur perfect?

mvg

Jan Paul

ik zou het niet weten maar ik denk dat het bij Need for Speed Pro Street wel gaat lukken. Er zijn in dat menu namelijk veel opties om in te stellen! :cool:

Bedankt voor je snelle reactie ;)

tog wil ik graag zeker weten of het echt werkt. het lijkt me namelijk wel vet om de koppeling daadwerkelijk te kunnen gebruiken. en straks koop in nfsps en dan werkt het niet dusja..

mvg

Jan Paul

Nou laten we het zo zeggen dan, als ik nfsps speel kan ik kiezen of ik automatisch of handmatig schakel en of ik bij het handmatige schakelen de koppeling wil gebruiken. Deze knoppen kun je ook toewijzen aan jou stuur dus lijkt me sterk als het niet kan. Waarom vraag je het niet nog even na in de winkel, dan weet je het zeker? of er moet hier op dit forum iemand te vinden zijn met ervaring!

Ik rijdt overigens zonder koppeling. Ik kan nog niet eens autorijden laat staan dat ik handmatig kan schakelen + de koppeling er nog bij.. :cool:

Thrustmaster Rally Pro

eey phantom,

oke, dankje voor de info.. k ga binnekort denk ff naar de mediamarkt ofzo, en dan vraag ik het voor de zekerheid nog ff;)

tnx man,

groeten,

Jan Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan