thuis netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb alles weer op automatisch staan en de wizard thuis netwerk gebruikt,ik zal ff wat mappen delen en de boel opnieuw opstarten insallah:cool:

Oke dan vertel zo maar eens hoe en wat.

NOPPES...mappen gedeeld firewall ingesteld in het zelfde menu als mappen delen.Via start>zoeken>computers in het netwerk krijg ik geen resultaat...kan niks vinden dus werkt het niet.
Fijn zo,n thuis netwerk wizzard van xp,ben al sinds gisteravond bezig:evil:

Normaal gesproken werkt dat toch perfect.
je hebt wel goed gekeken bij de voorbeelden van de wizzard.

eerste is volgens mij overige en bij het tweede rondje is het de eerste met een router.

zet de firewal in xp van beide computers eens uit.
heb je toevallig norton internet security draaien, zet die dan ook eens uit.

op een pc staat inderdaad nis 2005 op de andere norton 2004...zal ze beide ff uitgooien

Gebruik je wel de goede kabels? dus UTP-straight kabels... (Simpel te testen, gewoon ff in je browser het ip-adres van je router intypen [standaard 192.168.1.1])

en wat als je nou de DHCP wel inschakelt en de ip-adressen automatisch laat verkrijgen?

yo puppie
dat werkt ook niet krijg de melding dat het netwerkpad niet gevonden kan worden..neem contact op met de beheerder dus ik moet ff in de spiegel tegen me zelf praten.
tha devil...ja ik gebruik de juiste kabels en 1 pc heeft nu een fixed ip adres..krijg m niet meer op dhcp (k*t router)

hiephoi
HE HE het is voor mekaar...wat een vinkje allemaal wel niet uit kan maken.Bestand en printer deling in microsoft-netwerken stond uit gevinkt:( :( :confused:
tot ik daar niet bij stil gestaan had want normaliter heb ik deze standaard altijd uit staan.
Probleem opgelost!!!!!!!!!!!!!
iedereen bedankt voor het mee denken:thumb: :thumb:
grtzz jos

Gelukkig dat het opgelost is.

Hoe was de kermis

:D

kermis......word steeds duurder elk jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan