thuisgroep verdwenen win10

Status
Niet open voor verdere reacties.

frero

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2015
Berichten
113
Goede middag,
Ik heb win 10 opnieuw moeten heristalleren met gevolg dat ik niet meer op mijn thuisnetwerk kan en ge »en printer of bestanden kan delen. Mijn pc is via een kabel aan de router verbonden en deze met een wimax antenne aan mijn provider. Een nieuwe printer is draadloos verbonden via de router.
Ik heb een netgear WNA N150 maar die blijft melden; niet verbonden.
Die update win10 is een nachtmerrie voor mij. Ik wordt te oud (77)voor die rotzooi. Ik heb kunnen volgen tot win10 maar derze update is gewoon belachelijk.
Kunnen jullie mij helpen?
De pc waar ik mij mee wil verbinden is een packard-bell met win10 alles werkte vlot tot na die herinstallatie.
Met vriendelijke groeten.
frero

Fabrikant: Netgear Inc.
Beschrijving: NETGEAR WNA1100 N150 Wireless USB Adapter
Stuurprogrammaversie: 10.0.0.28
Fysiek adres (MAC): 00-8E-F2-8B-13-BB

IPv4-adres: 192.168.0.103
IPv4-DNS-servers: 192.168.0.1
Fabrikant: Realtek
Beschrijving: Realtek PCIe GBE Family Controller
Stuurprogrammaversie: 10.9.422.2016
Fysiek adres (MAC): 00-0B-0E-0F-00-ED

schermafdrukken in bijllage
 

Bijlagen

  • help.docx
    321,5 KB · Weergaven: 31
heb Win10 versie 1803 dan bestaat thuisgroep niet meer vanaf dat versie nummer
 
dat is juist het probleem ik weet net hoe ik terug die groep moet aanmaken of bestaat hij nog? ik vind nergens een behoorlijke duidelijke uitleg hoe ik dat moet doen.
mvg
frero
 
dit reageert gewoon niet. heb netwerk opnieuw ingesteld, installatie netgear usb adaptor terug geinstalleerd en bijgewerkt. niets helpt. het netwerk blijft onvindbaar. beschikbare netwerken geeft'netwerk' en'TP-Link' maar windows geeft media apparaten, pronter, netwerkstructuur (alleen router) maar geen pc's om bestanden te delen
mvg
frero
 
Die dien je eerst zelf te delen, dan zijn ze pas door andere PC's zichtbaar.
Klik op het bestand, map of schijf en bij de eigenschappen ervan bij het tabblad delen en dan geavanceerd delen zo instellen bij machtigingen dat iedereen erop kan.

Dan bij instellingen en netwerk de boel opnieuw instellen, tevens kun je daar de opties nalopen.
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/10741/windows-fix-network-connection-issues
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan