Thuisgroep verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erjan12

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2011
Berichten
18
Hallo,
Ik wil mijn thuisgroep verwijderen, alleen als ik op thuisgroep verwijderen druk, staat er kon thuisgroep niet verwijderen, wil ik het wachtwoord veranderen dan staat er kan geen thuisgroep worden gemaakt.

Ik wil van deze thuisgroep af maar hoe???
 
Oef. Dat is dan wellicht deze link.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Open-the-HomeGroup-troubleshooter

Als je dan helemaal in die thuisgroep zit kun je nog een vinkje zetten bij geavanceerde opties dan doet de computer het zelf oplossen, althans dan gaat dat ding het voor jou proberen.

Succes ermee. En laat maar weer weten.;)

peer networking grouping word niet uitgevoert... dit geeft hij dan aan als de pc het probeert op te lossen maar het lukt niet
 
Oh, hardnekkig
Type onderin via start uitvoeren. Dan verschijnt er boven in het woord uitvoeren.
Klik daar dan op en vul dan in sfc /scannow

let op dat je een spatie geeft tussen sfc /scannow

Later ga je het weer proberen zoals ik al eerder aangaf nu eens kijken of het lukt.
 
Heb je een firewall. Zet daar de peer to peer open voor de thuis groep.
Dat zou ook nog kunnen.
 
welke windows gebruik je ?

TIP :

je hoeft ook niet te quoten met direct reageren
je kan gewoon onderdaan de pagina snel reagereren of op reager op vraag drukken
 
Laatst bewerkt:
Ik heb windows 7,, dat moet wel andeers kun je geen thuisgroep maken.. Ik wil hem verwijderen dat lukt niet, ik heb op probleem oplossen gedrukt, de pc kon het niet en zijn dat de peer network grouping niet wordt uitgevoerd... hoe kan ik dat veranderen????
 
in vista kan het ook hoor !
en xp ook alleen werkt dat wat anders

thuis groep.jpg

ben je hier ook al geweest en heb je dit ook al geprobeerd ?
 
Ja en dan zegt die dat hij hem nniet kan verwijderen als ik op thuisgroep verwijderen druk dan..
 
Laatst bewerkt:
ik heb het even geprobeerd en bij mij kan je gewoon klikken op computer uit thuis groep verwijderen en dan verwijderd hij bij mij de thuisgroep
 
ja probeer ander is de thuis groep te verwijderen van de andere computers en dan deze
want als het goed is moet de thuis groep ook op een andere computer nog staan
misschien als je die weghaalt dan je die van jou dan ook weg kan halen
 
Dat is het probleem, er zijn geen andere pcs lid van deze thuisgroep, en ik kan het wachtwoord van de thuisgroep niet zien, of wijzigen
 
oke dan is het dus een thuisgroep die aangemaakt is op die pc
maar echt vreemd dat je het niet kan verwijderen
ik weet het dan ook zo gauw niet

maar vind je het heel erg dan dat die thuisgroep erin staat want denk niet dat je er last van hebt .. of wel ?
 
Nou het is niet heel storend maar ik wil er nu een aanmaken, en dat kan nu niet. Wnt zoals ik al zie, kan ik het wachtwoord van het bestaande thuisgroep niet achterhalen. Want dan geeft die ook een foutmelding,
 
tjah dan is het inderdaad wel een probleem als je een nieuwe wil aanmaken
probeer dit is :
opnieuw opstarten en het dan nog een keer proberen te verwijderen
misschien verbinding verbreken met internet

misschien heeft het te maken dat je geen administrator rechten hebt dat ie het niet wil wijzigen (denk alleen niet dat dit het probleem is) controleren kan natuurlijk altijd ff
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan