Thuisgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukme05

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo,

Ik zou graag in mijn netwerk een thuisgroep willen maken maar nu staat er dat Sander (ik) op Sander-Laptop al een thuis groep heeft naja dan zou zeggen dat Sander Laptop dan ook zelf in de groep moet zitten maar dat is niet het geval dus kort gezegt ik heb een thuisgroep in mijn netwerk waar niemand inzit en ik kan me niet echt kan herinneren dat ik een thuisgroep heb gemaakt maar goed ik klik op lid worden en toen moest ik een wachtwoord in voeren ik heb alle mogelijke opiets geprobeerd die ik voor mezelf kon bedenken maar het wachtwoord kan ik niet vinden nu zeggen ze internet: "Klik op Het wachtwoord voor de thuisgroep weergeven en afdrukken." maar die knop kan ik nergens vinden iemand een idee hoe ik misschien de groep kan verwijderen op het password resetten ....??

Groeten,
Sander

Laatst bewerkt:
Hoi Sander,

Lastig te lezen zonder leestekens.

Als je naar het netwerkcentrum gaat in configuratiescherm, en dan naar thuisgroep, kun je daar het wachtwoord weer laten geven, of wijzigen.
Ook kun je in het netwerkcentrum RECHTS NAAST de huidige verbinding, THUISGROEP VERBONDEN aanklikken, dan kun je de computer uit deze thuisgroep verwijderen.

Daarna weer terug naar het netwerkcentrum, en dan zie je RECHTS NAAST de huidige verbinding 'Kan worden gemaakt', die wizard volg je dan, klaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Opgelost

IK heb nu idd het wachtwoord gevonden bedankt voor jullie hulp. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan