thuisnetwerk met router

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n cd waar alle drivers opstaan kan ik niet vinden, dus ik denk dat ik maar drivers moet gaan zoeken op de manufacture website. Alleen het enigste wat ik weet is dat ik een driver moet hebben voor m'n PCI modem en m'n videokaart, alleen ik weet niet wat het type of merk is.
 
welk merk (en type) is die laptop? zit er misschien ook een sticker op de onderkant met een modelnummer?
 
Surf naar de site van Packard Bell en klik linksonder op de pagina op 'Start de troubleshooter'. Na aanmelding (waarbij om de gegevens van de laptop wordt gevraagd) kun je de nodige drivers downloaden.
 
Ik kan geen drivers vinden op de packardbell site als ik ben ingelogd.
 
Ik heb alle drivers gedownload en geinstalleerd. De vraagtekens zijn nu weg, maar het internet is er nog steeds niet. Ik kan ook de andere computers niet zien, dus het ligt niet alleen aan het internet. Ik heb dezelfde workgroup, en ik heb de netwerk wizard op alle 3 pc's uitgevoerd.

Nog andere ideeen?
 
Als de netwerkadapter nu goed is geïnstalleerd dan zou je die netwerkwizard nog een keer kunnen gebruiken...
 
De netwerkadapter was al goed geinstalleerd, het enigste wat ik heb geinstalleerd zijn de drivers voor de videokaart en de modem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan