ikkeenjij36
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jul 2011
hallo allemaal sinds vandaag een nieuwe laptop erbij nl.de acer 4775g
primaapparaat en werkt ook goed
probleem is wanneer ik een film wil kijken via vlc vanaf mijn desktop of een film wil kopieren naar de acer dat de verbinding erg traag is.
opstelling desktop win7 router sitcomwl351 laptop1 windowsvista met usb wl345 voor verbinding en de acer de orginele wifi adapter de atheros ar5b97
alles behalve da vista laptop is met een gb netwerk.ook de router
op de acer wordt in taakbeheer ook aangegeven dat de wifi verbinding 300 mb/s is/kan.
maar als ik dus een map overzet kom ik aan 13 kb/s.
wat heb doe ik verkeerd?
ook gaat de desktop langzaam open als ik die aan klik.
in mijn sat receiver en laptop met vista is geen probleem en zit er zo in en kan ook snel bestanden overzetten en bekijken.
hulp nodig want dochter wil haar films kunnen kijken die op de desktop staan.
ook ff getest met de acer bedraad aangesloten maar geeft maar weinig vershil ook bedraad kom ik maar aan ongeveer 50 kb/s?
hoe kandit nou weer?
primaapparaat en werkt ook goed
probleem is wanneer ik een film wil kijken via vlc vanaf mijn desktop of een film wil kopieren naar de acer dat de verbinding erg traag is.
opstelling desktop win7 router sitcomwl351 laptop1 windowsvista met usb wl345 voor verbinding en de acer de orginele wifi adapter de atheros ar5b97
alles behalve da vista laptop is met een gb netwerk.ook de router
op de acer wordt in taakbeheer ook aangegeven dat de wifi verbinding 300 mb/s is/kan.
maar als ik dus een map overzet kom ik aan 13 kb/s.
wat heb doe ik verkeerd?
ook gaat de desktop langzaam open als ik die aan klik.
in mijn sat receiver en laptop met vista is geen probleem en zit er zo in en kan ook snel bestanden overzetten en bekijken.
hulp nodig want dochter wil haar films kunnen kijken die op de desktop staan.
ook ff getest met de acer bedraad aangesloten maar geeft maar weinig vershil ook bedraad kom ik maar aan ongeveer 50 kb/s?
hoe kandit nou weer?
Laatst bewerkt: