Thuisnetwerkl

Status
Niet open voor verdere reacties.

minidick

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2005
Het moet allemaal zo makkelijk zijn, maar mij lukt het niet.
Ik ben in het bezit van een PC met W7 (32 bits en bedraad) en een laptop met W7 (64bits en wireless).
Nu wil ik graag vanaf een van de apparaten communiceren met de andere, de ene naam is D-PC en die van de laptop D-Lt ze maken beide eel uit van een THUISGROEP en hebben hetzelde wachtwoordter beveiliging. Ik heb alles gedeeld met de optie Lezen en Schrijven, maar op geen van de computers zie ik gegevens van de andere.
Wat ben ik vergeten of wat moet er nog meer gebeuren, ik ben een leek op het gebvied van automatisering en misschien kan iemand mij verder helpen. Ik maak gebruik van AVG prof.
Bij voorbaat dank
Dick

Je moet op een pc de thuisgroep draaien dus pak als voorbeeld: WS01, WS02, WS03.

Dus je moet het wachtwoord opschrijven dat WS01 geeft. vul dat op de rest van de pc's in.

Groeten,

Nicj56

Mijn tips:
a. Netwerktype in Netwerkcentrum omzetten naar Bedrijfsnetwerk of Particulier netwerk, als er nu Openbaar netwerk staat.
b. Tijdelijk de firewall component in AVG uitzetten. Werkt het dan wel, dan zul je dus in de firewall-instellingen van AVG wat moeten aanpassen.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan