thumbnails

Status
Niet open voor verdere reacties.

ebihara

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Goedenmiddag,
Ik wil op mijn homepage een pagina (fotopagina)maken waarbij een kleine foto verwijst naar een grote. Ik heb nu de grote foto verkleind met het programma Batch Thumbs. Maar hoe krijg ik dit in mijn homepage geprogrammeerd, zodat ik een pagina krijg met kleine foto's en daarop staand en klikkend , de grote foto krijg
bedankt vast

in principe komt het hier op neer dat je 1 pagina maakt met alleen je thumbnails met begeleidende tekst (wel thumbnails uploaden naar je images map!) die thumbnails verwijzen dan weer met een hyperlink naar de pagina met de "grote" foto. dit is de simpelste manier , maar werkt wel.
gr. erik.

Met het programma ACdsee hoef je zelf geen thumbnails te maken, met een paar handelingen maakt hij een kant en klare site. Sinds kort heb ik ook het proggie Egg, maar ik heb hier nog niet mee gewerkt.

Nu ben ik in het bezit van Dreamweaver MX, maar ik heb deze optie (nog) niet kunnen ontdekken. :o Kun jij, XP_PC, of iemand anders mij vertellen waar dat zit in DWMX?

Het zou mij erg helpen, omdat ik ook graag wat foto's op het internet wil plaatsen.

Tijdje geleden vroeg ik het zelf, nu ben jij aan de beurt om het door te geven ;).

:) Graag gedaan :)

Geplaatst door XP_PC
Tijdje geleden vroeg ik het zelf, nu ben jij aan de beurt om het door te geven ;).
Proest!! Daar ben ik dan mooi mee klaar! :)
Ik zal mijn best doen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan