thumpnails en knoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik werk met firefox 1.5.0.5. Net als in 1.5.0.4 krijg ik het maar niet voor elkaar om de browser volwaardig te laten werken. De knoppen in bijv. hotmail zien er vreemd uit en bij thumpnails zie ik een kruisje ipv een foto. Wat kan ik hier nou aan doen?
 
Al eens helemaal compleet opnieuw geïnstalleerd?

ja, dat helpt helemaal niets. Het liojkt of ik een stukje software mis, dat in IE niet nodig is, want in IE heb ik geen problemen.
 
niemand een idee? zou het kunnen dat ik software mis? Als dit zo blijft ben ik snel terug bij explorer.
 
Voor je thumbnails, heb je dat ook met afbeeldingen? Je kan even kijken bij extra > opties > inhoud, staat daar een vinkje voor "Afbeeldingen laden"? Daar is ook een knop "uitzonderingen", daarin kan je een website adres invullen en op "toestaan" klikken.
 
Voor je thumbnails, heb je dat ook met afbeeldingen? Je kan even kijken bij extra > opties > inhoud, staat daar een vinkje voor "Afbeeldingen laden"? Daar is ook een knop "uitzonderingen", daarin kan je een website adres invullen en op "toestaan" klikken.

ja, er staat een vinkje daar . ik neem aan dat dat gewoon goed is.... dan heeft het werken met uitzonderingen geen zin, neem ik aan?
 
Wellicht blokkeerd de browser een aantal zaken, check de beveiliging instellingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan