Thunderbird, alle gegevens kwijt

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miq

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
:shocked:

Gisterenavond pc goed afgesloten, vandaag pc opgestart, en nu zegt thunderbird, dat ik een geheel nieuw acount aan moet maken, kortom: ik ben alle gegevens kwijt, mail adressen, mails etc. etc.

Wie kan mij helpen om dit te herstellen?

Miq zei:
:shocked:

Gisterenavond pc goed afgesloten, vandaag pc opgestart, en nu zegt thunderbird, dat ik een geheel nieuw acount aan moet maken, kortom: ik ben alle gegevens kwijt, mail adressen, mails etc. etc.

Wie kan mij helpen om dit te herstellen?

Mjah ik denk dat die data van je emails nog wel ergens op je schijf moet staan.
Maybe is het programma alleen de locatie kwijt of een config file die alles insteld.
Je zou kunnen uitzoeken waar het programma data van e-mails neer gooit.
Of je HD is kapot aan het gaan dat er stukjes HD onbruikbaar worden voor Windows.
Dit is simpel te detecteren door een scandisk op je c uit te voeren (ook vrije ruimte laten checken)
als je tenminste windows besturing systeem hebt.

puppie zei:

Ik heb dit bovenstaande uitgevoerd, zonder gewenst effect. TB start niet meer op.
heeft het zin om TB opnieuw te installeren? of ben ik dan alles kwijt, voorgoed?

Ik had net een heel mappen stelsel aangemaakt...:(

Peter-1985 zei:
Mjah ik denk dat die data van je emails nog wel ergens op je schijf moet staan.
Maybe is het programma alleen de locatie kwijt of een config file die alles insteld.
Je zou kunnen uitzoeken waar het programma data van e-mails neer gooit.
Of je HD is kapot aan het gaan dat er stukjes HD onbruikbaar worden voor Windows.
Dit is simpel te detecteren door een scandisk op je c uit te voeren (ook vrije ruimte laten checken)
als je tenminste windows besturing systeem hebt.

Ja ik denk dat het meer aan de instelling ligt, geen idee wat. Verder is mn HD wel goed, pas geleden geformateerd, en heel systeem opnieuw erop gezet.

werk met XP pro.

ook al systeemherstel gedaan, helaas dat werkt ook niet

C:\Documents and Settings\"acountnaam"\Application Data\Thunderbird\Profiles\"hoop nummers".default\Mail

Daar staan de postbus mappen.

Lange Pier zei:
C:\Documents and Settings\"acountnaam"\Application Data\Thunderbird\Profiles\"hoop nummers".default\Mail

Daar staan de postbus mappen.

Helaas die staan daar niet meer ....
zal ik dan toch alles kwijt zijn??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan