Thunderbird backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

bblaze

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
16
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met Thunderbird (email)

Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en niet thunderbird gebackupd.

Via recovery software heb ik de profiles map terug gehaald.

-Opnieuw Thunderbolt geinstalleerd.
-Backup terug gezet.
Maar wat ik ook doe, ik zie niet de oude mappen structuur in thunderbird!

Ik heb nu een profiles map, die heb ik in appdata/roaming/thunderbird/profiles gezet.

Maar als ik thunderbird open, zie ik dus geen mappen structuur.
Of moet je eerst je email instellingen doen en dan je profiles map terug zetten.

Het is een KPNplanet account en wat ik ook doe, hij kan hem niet goed keuren.

Al vast bedankt voor de moeite!
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je niet toevallig "Thunderbird", de e-mailclient van Mozilla?
 
naar je nieuwe installatie gaan, profiles map wissen en de oude erin zetten en dan zou het weer moeten werken
 
Dat heb ik een paar x gedaan.

Moet je dan eerst je email account instellen.

Dus wat moet je precies doen, NA installatie(je hebt hem nog niet geopend zeg maar)
 
eenmalig openen (email account mag je cancellen etc). er is nu een directory genaamd (ongeveer):

C:\Users\<jouwuser>\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\12a1abcd.default

gooi deze weg en plaats je oude profile met je mail. start dan weer op en het zou moeten werken. Mocht dit niet meteen werken kan je nog altijd je oude "msf"'s importeren, maar ik heb in bijna 10 jaar thunderbird gebruik dit nog nooit hoeven doen (vanaf versie 1).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan