Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met Thunderbird (email)
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en niet thunderbird gebackupd.
Via recovery software heb ik de profiles map terug gehaald.
-Opnieuw Thunderbolt geinstalleerd.
-Backup terug gezet.
Maar wat ik ook doe, ik zie niet de oude mappen structuur in thunderbird!
Ik heb nu een profiles map, die heb ik in appdata/roaming/thunderbird/profiles gezet.
Maar als ik thunderbird open, zie ik dus geen mappen structuur.
Of moet je eerst je email instellingen doen en dan je profiles map terug zetten.
Het is een KPNplanet account en wat ik ook doe, hij kan hem niet goed keuren.
Al vast bedankt voor de moeite!
Ik heb een probleem met Thunderbird (email)
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en niet thunderbird gebackupd.
Via recovery software heb ik de profiles map terug gehaald.
-Opnieuw Thunderbolt geinstalleerd.
-Backup terug gezet.
Maar wat ik ook doe, ik zie niet de oude mappen structuur in thunderbird!
Ik heb nu een profiles map, die heb ik in appdata/roaming/thunderbird/profiles gezet.
Maar als ik thunderbird open, zie ik dus geen mappen structuur.
Of moet je eerst je email instellingen doen en dan je profiles map terug zetten.
Het is een KPNplanet account en wat ik ook doe, hij kan hem niet goed keuren.
Al vast bedankt voor de moeite!
Laatst bewerkt: