Thunderbird Contactpersonen terughalen van harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank310

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2014
Berichten
2
Contactpersonen terughalen van harde schijf

Dit lijkt veel op de vorige vraag over dit onderwerp (Essie69) maar het antwoord dat op die vraag werd gegeven werkt niet; altans niet bij mij.

Het volgende is er aan de hand:
Onlangs wilde mijn laptop niet meer starten.Voordat ik hem ter reparatie opstuur heb ik de harde schijf uit de laptop gehaald en hier een externe harde schijf van gemaakt en alle data overgenomen op mijn desktop.
Alleen het overnemen van mijn adresboek uit de laptop Thunderbird lukt niet. Ik heb het antwoord aan Essie69 uitgevoerd, maar krijg dan als foutmelding dat het profiel ontbreekt.
Ook het overnemen van het deel Appdata\local\Thunderbird\profiles\xxxxx helpt niet; zelfde foutmelding. Ergens moet in de desktop nog een verwijzing naar profiel yyyyy van de desktop Thunderbird staan. Het zoekprogramma vindt dit niet.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!
 
Probleem opgelost

Door zowel de bestanden AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\xxxxx.default als ook de bestanden AppData\Local\Thunderbird\Profiles\xxxxx.default van de laptop de copiëren naar de desktop en de beide namen te veranderen naar yyyyy.default (desktop) komen de adressen weer tevoorschijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan