thunderbird copie op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

febo

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
Berichten
35
in 2006 heb ik mijn email gebrand op een dvd, deze zou ik graag terug willen zetten op mijn (inmiddels andere pc) maar de dvd geeft na openen in kladblok (andere programma's zelfs thunderbird werken niet) deze tekens;
PK  ,«Š4‰¶aø +  prefs.jsÅZ[sÛ6~ÏLþÇv¶ ².Nåô%©lÓIbOm÷e¹ÃHPBE\ ´,ÿú=$eŠ¢%Rôfg™²q.8øÎüÁù*yQçN3å\+2Å„ÏôëW¯_

dus niet te lezen; kan ik nog iets doen om het wel te lezen?
Het betreft Thunderbird 1.5 nl-2006-04-10.pcv-bestand.
bvd!
 
Lijkt een geZIPt bestand te zijn.

Kopieer het bestand naar je harde schijf, verander de extensie van .pcv naar .zip en kijk daarna door dubbelklikken op dat hernoemde bestand wat er nu precies in zit.

We horen wel of dit werkt, en zo ja, wat je in dat bestand allemaal gevonden hebt.

Tijs.
 
Lijkt een geZIPt bestand te zijn.

Kopieer het bestand naar je harde schijf, verander de extensie van .pcv naar .zip en kijk daarna door dubbelklikken op dat hernoemde bestand wat er nu precies in zit.

We horen wel of dit werkt, en zo ja, wat je in dat bestand allemaal gevonden hebt.

Tijs.

dank voor de reactie; een vraag

hoe verander ik de extensie?

febo
 
Op de kopie op de harde schijf rechtsklikken, kiezen voor Naam wijzigen, en dan het laatste stukje van de naam (".pcv") veranderen naar .zip

Tijs.
 
Op de kopie op de harde schijf rechtsklikken, kiezen voor Naam wijzigen, en dan het laatste stukje van de naam (".pcv") veranderen naar .zip

Tijs.

dag

als ik "naam wijzigen" kies, kan ik alleen de tekst in het kadertje wijzigen, dus de extensie staat er niet bij.
als ik "bestand opslaan als" kies, kan het wel in zip worden veranderd maar dan krijg ik de melding; onverwacht einde archief..
ik heb inmiddels winrar gedownload...is dat handig?
 
Op de kopie op de harde schijf rechtsklikken, kiezen voor Naam wijzigen, en dan het laatste stukje van de naam (".pcv") veranderen naar .zip

Tijs.

Het is gelukt met winrar!
dank voor de tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan