Thunderbird en Avast

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hallo allemaal, ik heb deze vraag al eens eerder gesteld, echter ik blijf hetzelfde probleem houden.

Als ik Thunderbird als mailclient gebruik krijg ik steeds de melding van Avast dat ze de mail niet kunnen scannen. Ik moest mijn SSL/TLS disabelen. Dit heb ik dus gedaan in Thunderbird, maar ik blijf dezelfde melding krijgen. En ik heb natuurlijk weinig zin om iets verkeerds binnen te halen. Weet iemand hoe dit nu kan en nog beter, de oplossing? Op zich is Thunderbird een prima mailclient, maar ik wordt nu een beetje gestoord van al die meldingen van Avast. Wie weet hier een oplossing? Alvast mijn dank. Groetjes Ed.

Hoi,
kijk bij Avast eens bij Real-time schilden>Mail schild>Expertinstellingen>SSL accounts. Kijk of daar wat ingesteld staat betreffende je mail-account.
Daar kun je evt. je account toevoegen.

Hi Mick, dank voor de snelle reactie, alleen snap ik niet goed wat je bedoelt:o Moet ik het Thunderbird account in Avast zetten onder SSL accounts? En hoe vind ik die? Sorry voor al de vragen, maar ik ben een leek hierin..:d

Nou, ik heb het al gevonden en ingesteld. Nogmaals dank voor de hulp. Groetjes Ed.:thumb: Zal de vraag gelijk op opgelost zetten.

Was ff bezig.
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan