thunderbird installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
777
Als ik op thunderbird setup.exe klik, krijg ik een dialooogvenster met keuzes 'current user' en 'administrator'.
Bij keuze van de eerste optie en klikken gebeurt er niets??
 
Hallo Chris d1. Ik probeer te helpen. Ik weet je systeem niet. Het beste is om eens hier te lezen. Voor windows, mac en Linux. Ik denk dat je als administrator moet werken. Rechtermuisknop of zoiets. Althans dat heeft met rechten te maken. Klikje en succes.
 
Hallo manamana,
Waarom zou ik als administrator moeten werken??
Er wordt gevraagd om een password; waar kan ik dat vinden/instellen??
 
Laatst bewerkt:
Je stelde de vraag in je eerste bericht administrator. Maar dan moet je hier zijn. Klikje en hier kun je van alles opzoeken. leuk om bij je favorieten te zetten. Klikje
 
Gaat het hier om een wachtwoord voor Windows (W7 in mijn geval) of voor Thunderbird??; in het geval moet dat blijkbaar in een Thunderbird-scherm gebeuren en dat heb ik niet, nu Thunderbird niet installeert??
 
Laatst bewerkt:
Chris jou exe download is gecrasht. Je moet handelingen verrichten die op de site staan ik kan je daar verder niet bij helpen, maar wel ondersteunen. Zo ver als ik het kan inschatten moet je hier zijn welke het dichts komt bij jou vraag en daar wordt ook over administrator gesproken zoals ik eerder vermeldde. In windows 7 zou je ervoor kunnen kiezen om alle processen te doen beeindigen. Je weet wel hoe dit moet want dat staat allemaal aangegeven in dit klikje. Lees eerst alles eens op je gemak door dat werkt vaak beter. Succes ermee en lukt het niet dan weer gewoon terug melden. Er zijn meer helpers die je kunnen helpen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan