Thunderbird urls

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leen67

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hallo,
In thunderbird kan ik de laatste tijd de daarin vermelde urls niet meer aanklikken.
D.w.z. dat de muisaanwijzer geen handje wordt en als ik er toch op klik krijg ik een schermpje afbeeldingresultaten en daar schiet ik niks mee op.
Bijzonder lastig daar ik nu het url moet kopieeren, dan Mozilla openen en daar het url in plakken terwijl het nog lastiger word als er geen url word vermeld maar alleen een plaatje.
Heb al in de opties zitten loeren maar kan daar niets in vinden
Wie o wie help mij hier bij?
Vriendelijke groeten en reeds dank
Leen

Leen,
Ook ik heb dat probleem en volgens mij is dat ontstaan na de update van Firefox. (nu 2.0.6)
Een lapmiddel is om, als de url een plaatje betreft, dat met rechts aan te klikken en te kiezen voor Koppelingslocatie kopiëren. In de browser kun je de link dan plakken.
Ook op het Mozilla forum heb ik geen antwoord kunnen vinden over dit probleem.

Leen,
Ook ik heb dat probleem en volgens mij is dat ontstaan na de update van Firefox. (nu 2.0.6)
Een lapmiddel is om, als de url een plaatje betreft, dat met rechts aan te klikken en te kiezen voor Koppelingslocatie kopiëren. In de browser kun je de link dan plakken.
Ook op het Mozilla forum heb ik geen antwoord kunnen vinden over dit probleem.

Inderdaad dat heb ik ook gedaan.
Ben er inmiddels achter als ik een bericht niet open maar onder de balk de zaak wel werkt.
Dat kopiëren en plakken vind ik maar niks.
Toch raar dat dit met een update is gebeurt, zou alles beter moeten gaan en geen problemen geven.
In ieder geval bedankt voor je reactie en ik ben blij dat er meer met het zelfde euvel zitten en dat het dus niet aan deze domme jongen ligt.
:p

Leen,
Inmiddels haal ik alle mail binnen met m'n Gmail account. De ervaring leert, dat als je eenmaal gaat tobben met zowel Firefox dan wel Thunderbird, een oplossing moeilijk te vinden is voor het probleem. Tenminste, dat leert een rondgang over de fora van beide programma's. Ik wist niet dat je met Gmail ook van een POP server berichten kan downloaden en het bevalt, moet ik zeggen, prima.
Overigens: geen opmerkingen meer over "domme jongens"hè.

Leen,
Inmiddels haal ik alle mail binnen met m'n Gmail account. De ervaring leert, dat als je eenmaal gaat tobben met zowel Firefox dan wel Thunderbird, een oplossing moeilijk te vinden is voor het probleem. Tenminste, dat leert een rondgang over de fora van beide programma's. Ik wist niet dat je met Gmail ook van een POP server berichten kan downloaden en het bevalt, moet ik zeggen, prima.
Overigens: geen opmerkingen meer over "domme jongens"hè.

Inmiddels heeft dit probleem "zichzelf" opgelost.
Dus het ei is over.
Bedankt voor de suggesties

Gtz
Leen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan