tiberian sun

• Onderwerp starter Onderwerp starter lotr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lotr

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
wij hebben een netwerk tussen 2 pc's en internet gemaakt en alles werkt perfect.
Alleen hoe moet je een Lannen met c&c Tiberian Sun, als we op netwerk klikken gebeurd er nix!

Bij options kan je wel een netwerknummer intypen maar waar zie je dat in windows?

LAN-nen met C&C is een beetje achterlijk...heb je het IPX/SPX protocol geïnstalleerd?

re

hoe doe je dat ??????? ik neem namelijk aan dat dit standaard gebeurd met win xp (op de ene pro en de ander home)

Niet alles gaat vanzelf. Zie Network and dialup connections in de control panel>Local Area Connections>Eigenschappen>Installeer/Toevoegen Protocol etc.

Zelfde probleem, ipx op beide pc,s als ik lan doe zie ik twee namen van mij en de client, ik maak, de client kan niet joinen omdat mijn naam niet te voorschijn komt.
Via internet lukt het ook niet.
Heb in me router d8 alles goed ingesteld poorten open gegooid.

Heb je in tiberian sun wel de goede netwerk kaart ingesteld? Dit kun je in Tiberian Sun onder options/network instellen.
In winXP kun je door te dubbel klikken op de lan-verbinding/ondersteuning/Details bij fysiek adres zien welke kaart je in Tiberian Sun moet instellen.
In WinME weet ik zo niet waar je dat kan vinden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan