Tiberium Wars met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirruk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2008
C&C Tiberium Wars (legaal) laat zich op mijn PC (nieuw, voldoet ruimhartig aan vereiste specs) niet installeren onder Vista.
Na inlezen DVD (lijkt wat moeizaam te gaan, maar geen foutmelding) wordt de zaak geïnstalleerd. Tot het moment waarop de volgende melding verschijnt (zie plaatje).
Vervolgens wordt de installatie afgebroken en "terug gerold".
Heeft iemand enig idee?
Onder XP laat het spel zich wel van dezelfde DVD installeren, echter die machine trekt het spel niet echt goed, met blauwe schermen als gevolg (na 15-30 min. spelen).
Alvast bedankt voor alle tips!

080322161946_2.jpg

Is dat nou legaal uHH ik denk er van niet hoor... :s:s:s

@1mounir: Geen idee waar jij op baseert dat dit geen legale versie is. De foutmelding slaat op de installatie van een .dll, niet op illegale software. Ik zie dat je al gebanned bent. Dat zal wel een goede reden hebben.

@Dirruk: Blader naar de DVD en probeer het setup of install programma te draaien via erop rechtsklikken en Uitvoeren als Administrator.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoi Tijs,

bedankt voor je reactie, helaas helpt dit niet, we krijgen exact dezelfde melding,

mvg

Dirruk

Kijk even of bij Vista deze map bestaat:
[Windows-toets]R toetscombinatie -> "%userprofile%\Local Settings\Apps"
Kom je dan inderdaad in een map uit (geen foutmelding), dan een map omhoog, en de map Apps even hernoemen.
Verwijder het programma (indien gemeld in [Windows-toets]R toetscombinatie -> appwiz.cpl)
Installeer daarna opnieuw.

Bron: Deze link
Hieronder geciteerd.
De .NET 2.0 SDK kan hier voor 32-bit besturingssystemen en hier voor 64-bit besturingssystemen worden gedownload.

From the description of this error it looks like the ClickOnce store has somehow got corrupted for this one user.

Try the following to recover the store:

1. Run "Mage -cc". (Mage.exe can be found in the .NET 2.0 SDK)

2. Uninstall the application via Add/Remove Programs and reinstall it

3. If neither of these work then the last option is to delete the ClickOnce store and get back to clean state. To delete the ClickOnce store delete the folder "%userprofile%\Local Settings\Apps".

Before deleting the store if you can send a snapshot of your corrupted store to Microsoft to evaluate further that would be very helpful. You can submit via feedback on http://connect.microsoft.com/VisualStudio.

Instructions to submit store contents:
- Package entire contents of folder %userprofile%\Local Settings\Apps into a .zip file
- Export regkey HKCU\Software\Classes\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Deployment to .reg file

Attach both of these with Feedback report.

Please make sure this folder does not contain any information that is Private or sensitive in nature before submitting.

Regards,
Sameer

Hopelijk helpt het wat. Maak liefst eerst een herstelpunt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoi Tijs,

nogmaals bedankt voor de hints. Ik heb als eerste idee de map Apps hernoemd,
en gecontroleerd of het programma eventueel al was geïnstalleerd.
Dit laatste was niet het geval.
Dus daarna opnieuw het spel geïnstalleerd, helaas weer dezelfde foutmelding,

Vervolgens het programma .NET SDK gedownload en geïnstalleerd, teneinde mage -cc te kunnen uitvoeren.
Helaas, ook bij het installeren van .NET Framework SDK volgt een gelijksoortige foutmelding, zie bijlage,

dus ben ik er nog niet uit....

mvg,

Dirruk

Bijlagen

• 080326230531_1.jpg
    080326230531_1.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 25
Gezien bovenstaande problemen, de knoop doorgehakt en Windows opnieuw geïnstalleerd, hierna liep de installatie opeens vlekkeloos....

Bedankt voor de hints, de gevonden oplossing geeft aan, dat ook Vista niet altijd even logisch omgaat met opduikende problemen, maar dat zal wel een open deur zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan