Ik zit vanavond achter een computer en spybot vindt de volgende bestanden: tibs (tool4.exe, tool3.exe en tool1.exe) en Smitfraud-c. (met ms1.exe). Ik heb spybot geprobeerd de bestanden te laten repareren, maar spybot kon dat niet. Het programma gaf aan dat de pc eerst opnieuw moest opstarten. Na 3 keer opnieuw opgestart te hebben en spybot gedraaid te hebben, was er nog niets verwijderd.
Ik heb op internet wel een en ander gevonden, maar kon door de bomen het bos niet meer zien.
Wie kan me vertellen hoe ik deze bestanden kan verwijderen (in veilige modus als administrator lukte het niet)? Of wie kan me een site aanreiken waar duidelijk (liefst nederlands) staat hoe ik de bestanden kan verwijderen?
Ik heb op internet wel een en ander gevonden, maar kon door de bomen het bos niet meer zien.
Wie kan me vertellen hoe ik deze bestanden kan verwijderen (in veilige modus als administrator lukte het niet)? Of wie kan me een site aanreiken waar duidelijk (liefst nederlands) staat hoe ik de bestanden kan verwijderen?