tif bestand??

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenneke

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Berichten
160
Heb een spel voor ps2 gedownload, het is een dvd-rip.
Ik kende de bestanden niet en weet niet hoe te branden. De bestanden die er staan heten lfc-tif en dan een nr. erachter. Kan iemand me op weg helpen??:eek:
 
Allereerst natuurlijk bedankt voor je reaktie.
Ik ben met de irfan vieuwer aan de slag gegaan, maar deze herkent de bestanden niet. Ik ben al een week bezig om te proberen wat ik ermee moet doen maar helaas. De kinderen zeuren me helemaal gek, want die willen spelen natuurlijk. Misschien zie ik het verkeerd, in de map van het spel staan de bestanden genaamd als bijv. lfc-tif4.002 daaronder staat dan 002-bestand?
 
Irfanview heeft niks te maken met ingepakte bestanden...

Zit er ook een bestand bij die .rar als extentie heeft?
 
Winrar heb ik ook, en ze zijn niet ingepakt. Er zit geen rar.bestand tussen.
 
Mario, ik heb toch eens gegeken in winrar wat er zou gebeuren met de bestanden. Deze ging ze inderdaad wel uitpakken. Vervolgens kreeg ik een boel meldingen"handeling mislukt". Ik ben hier niet zo in thuis en doe van alles wat om te proberen. Heb vervolgens de bestanden hersteld. Als ik nu uitpak krijg ik steeds de vraag bin of cue bestaat al, vervangen? Moet ik dan ja of nee antwoorden? Ik blijf gewoon proberen, misschien lukt het ooit nog eens.;)
 
Yes, het is me gelukt. Ik heb hier weer eens wat rond gezocht en gevonden wat ik zocht. Ik dacht weer veel te moeilijk. Na het uitpakken met nero 6, image branden, cue file en voila, het werkt. Nu het regent zullen de kids vanmiddag wel in hun hum zijn. Overigens wil ik even vermelden dat ik deze site een topsite vind, altijd mensen die je wel vooruit willen helpen en je kan zelf ook veel vinden(als je goed zoekt)
Allemaal bedankt.
Groetjes, Frenneke:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan