• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tijd alamering in lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvrooij

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
Berichten
44
Hoi,

Ik zit met een probleem.

ik moet een aantal produkten opwarmen voor een bepaalde tijd. dit kan tussen de 4 en 120 uur liggen. Nu wil ik graag een melding waneer die tijd is vertreken.

Nu is dat geen probleem als de tijd binnen de 24 uur ligt dan geeft hij het netjes aan door de cel rood te maken waneer het uit de opwarmkamer moet. Maar als dat meer is als 24 uur dan lukt het niet.

Ik kom er niet aan uit hoe ik dit moet oplossen.
Ik heb voor de duidelijheid het bestand toegevoegd.
 

Bijlagen

  • opwarmkamer.rar
    30,6 KB · Weergaven: 23
Hoi,
Lost dit je probleem op.
 

Bijlagen

  • opwarmkamer(1).rar
    30,6 KB · Weergaven: 17
jammer genoeg niet, ik zie nu niet waneer het er uit moet en de cel kleurt dan ook niet meer rood.

I
 
Zou het zoiets moeten zijn?

Cobbe
 
Laatst bewerkt:
Voor taken en waarschuwingen hebben we Outlook.
 
Voor taken en waarschuwingen hebben we Outlook.

Dat klopt, maar deze sheet staat op een netwerk heel de tijd open en voor iedreen zichtbaar ( daarom ook die lopende klok ) ik zet spullen in de opwarmkamer en een ander moet kunnen zien of de tijd wordt overschreden. dat is het probleem.

het werkt heel goed als de tijd binnen de 24 uur valt hellaas niet als er iets meer dan 24 uur in staat :(
 
Mijn laatste poging:

P.S. het lopende klokje heb je hier niet nodig, maar heb hem op Blad3 terug gezet.
 

Bijlagen

  • opwarmkamer(260309).xls
    72,5 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Nog een kleine aanpassing in de vwopmaak, maak van: >groter, >=groter of gelijk, anders loop je nog een minuut achter:D
 
HTML:
Nee jammer genoeg niet

Ik zou, gewoon uit nieuwsgierigheid, wel eens willen weten waarom u denkt dat mijn oplossing dan wel niet werktte.
Ik kan daar mee leven als iets niet klopt maar had toch graag dat de aangereikte oplossing toch
HTML:
[B]minstens[/B]
even gelezen wordt als blijk van het werk een beetje te waarderen.

Cobbe
 
Ja Cobbe,

Jou bijlage doet het inderdaad ook, maar ik had hem niet getest. Ging er van uit dat de TS dat wel gedaan had. Zo zie je maar weer "geloof niemand op zijn woord" maar test zelf.
 
Ad,

Ja Cobbe,

Jou bijlage doet het inderdaad ook, maar ik had hem niet getest. Ging er van uit dat de TS dat wel gedaan had. Zo zie je maar weer "geloof niemand op zijn woord" maar test zelf.

Och eigenlijk heb ik overdreven maar soms lijkt het alsof de vraagsteller je aangereikte oplossing(poging) gewoon negeert.

Maar goed, we doen gewoon verder.

Mvgr., Cobbe
 
HTML:
Nee jammer genoeg niet

Ik zou, gewoon uit nieuwsgierigheid, wel eens willen weten waarom u denkt dat mijn oplossing dan wel niet werktte.
Ik kan daar mee leven als iets niet klopt maar had toch graag dat de aangereikte oplossing toch
HTML:
[B]minstens[/B]
even gelezen wordt als blijk van het werk een beetje te waarderen.

Cobbe

Ik wil niemand beledigen maar toen ik hem teste ( en net weer ) gebeurt er niet wat de bedoeling was, mischien moest ik duidelijker zijn in mijn uitleg.

maar ik waardeer zeker dat je mee hebt gedacht aan de oplossing voor mijn probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan