Tijd En Datum Kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisdeLange

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb ooit iets geinstalleerd voor msn en sindsdien ben ik mijn tijd en datum kwijt uit me taakbalk rechtsonder en in msn staat er in berichtvenster in plaats van de tijd van het laatst aangekomen bericht twee smileys wie weet hoe ik dit ongedaan kan maken zodat ik me tijd weer kan aflezen uit mijn taakbalk ik draai win98 2e edition

HELP

b.v.d.

Dennis

Ga eens naar start > instellingen > taakbalk en menu start.. en vink daar 'klok weergeven' aan. Zie je het dan weer?

nope

heb ik al geprobeerd en dit is dus helaas niet de oplossing heb je nog meer suggesties???

misschien iets met het register

Re: nope

Geplaatst door DennisdeLange
heb ik al geprobeerd en dit is dus helaas niet de oplossing heb je nog meer suggesties???

misschien iets met het register

Datgene verwijderen wat je toen voor MSN geinstalleerd hebt? Misschien was het wel een virus / trojan.

hmm het probleem is dus dat ik niet meer weet wat voor programma het was maar het was zeker geen virus ik heb zelf jaren geleerd in i.c.t. en ik heb nog nooit een probleem niet zelf op kunnen lossen maar dan denk ik dat de enige mogelijkheid nog is om dan toch maar windows te herinstalleren:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan