• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

TIjd gebied

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldvm1964

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2008
In de bijlage staat in kolom V13 een tijd en in kolom W13 een nummer.
Nu zou ik willen dat deze tijd + een half uur in kolom F13/G13 komt te staan, omdat deze tijd deze 2 cellen beslaat, moet een kwartier in kolom F13 en een kwartier in kolom G13 gekleurd erin komen en het nummer moet hierin komen.
Ik vraag me af of dit mogelijk is?

Bij voorbaat dank.

Groetjes,
Ronald

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Deze oplossing werkt prima, maar is het ook mogelijk met het volgende:
In werkblad "lossen" staan 6 losafspraken, deze wil ik in werkblad "deuren" weer terugzien als hetzelfde met de bijlage van WHER. Dus een tijdsbalk met nummer (zou deze wat groter kunnen dan in voorbeeld en beter te lezen, bij voorbaat dank)

De tijdslimit van een losafspraak is een half uur, heb gezien dat ik deze kan aanpassen in de macro mocht het korter of langer willen hebben, regel 2 (09:42) en regel 5 (10:05) hebben dezelfde deur (8) en overlappen elkaar. Nu zou ik graag op werkblad "deur" een melding krijgen als deze elkaar overlappen.

Ik weet niet of bovenstaande gaat lukken, maar ik zal er zeer blij mee zijn als het wel lukt.

Bij voorbaat dank

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik zit nog met 1 ding. Op werkblad "deuren" staat in kolom B de deuren, dus bijv 16600 deur 8 die moet achter deur 8 staan (wat nu op G:H 2 staat moet staan op G:H 9). Voor de rest ziet het er perfect uit. Ik merk dat ik er niet dagelijks mee bezig ben.:d

Ik vrees dat dit laatste een totaal andere aanpak vergt, ik krijg het in elk geval niet voor mekaar, macro's zijn ook niet m'n sterkste punt.

Ik vrees dat dit laatste een totaal andere aanpak vergt, ik krijg het in elk geval niet voor mekaar, macro's zijn ook niet m'n sterkste punt.

Mij ook niet helemaal, maar toch iedergeval bedankt tot wat je gedaan hebt.
Ik hoop dat iemand anders het laatste stukje kan aanvullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan