Tijd in m. outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter coon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo allemaal.

Ik heb een probleem met microsoft outlook.

De tijd die bij mijn ontvangen mailtjes staat klopt niet. Deze staat 23 minuten te vroeg.

Als ik mijzelf om 22:10 een mail stuur komt die een seconde later binnen en staat er bij ontvangen 21:47.

Ik heb een snelle internetverbinding, maar zo snel...... :D

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen....

Dat lijkt mij een probleem bij de mailserver die voor je de mail ontvangt (normaal gesproken: De mailserver van je provider). Ga dus bij hun te rade waarom de tijd niet goed staat.

Outlook heeft niets te zeggen over het geregistreerde moment van aankomst van een bericht, vandaar.

Succes,

Tijs.

De kloktijdt op je computer staat wel op tijd.

Is een probleem van de mailserver. Outlook houdt de tijd aan die op de mailtjes is gestempeld.

Ja, de klok van de computer staat wel goed.

Maar het rare is: ik heb net een nieuwe laptop en sinds ik daar (3 dagen geleden) office op heb geïnstalleerd heeft outlook dit probleem......

Ja, de klok van de computer staat wel goed.

Maar het rare is: ik heb net een nieuwe laptop en sinds ik daar (3 dagen geleden) office op heb geïnstalleerd heeft outlook dit probleem......

Je bedoelt dat je het daarvoor niet had? En op de desktop?

Ja, ik had in het begin even wat duidelijker moeten zijn.

Op de oude computer werkte alles normaal.

Net een ingeving: in outlook express én microsoft outlook klopt de tijd bij ontvangen berichten niet. Dus toch de mail server?

in outlook express én microsoft outlook klopt de tijd bij ontvangen berichten niet. Dus toch de mail server?

Lijkt mij idd. toch echt de mailserver die achterloopt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan